zaterdag 29 juni 2013

DE WINACTIE!

Hey allemaal!


Omdat we de 1000 pageviews hebben gehaald, inmiddels hier al ruim boven, vonden we het wel tijd voor een winactie! Allereerst wat je kan winnen:


- 3 velletjes nagelfolie, zo heb je in een handomdraai de mooiste nailarts, makkelijk aan te brengen en snel. (sorry, de nailart van schuingeschreven letters was erg lastig om te fotograferen..)
- 2x 6 home button stickers om je Ipad, Iphone of Ipod te pimpen. (de winnaar mag er zelf 2 uitkiezen: http://www.phonegeek.nl/gadgets/home-button-stickers/diverse-motieven/- een aantal samples, hair en body wash (handig voor op vakantie!) en een lipglossje.










Wat je ervoor moet doen is het volgende:- @beautynailsxo, @naiilarts_ , @coolnails4u volgen op twitter en PhoneGeek op instagram (Phonegeeknl)- een comment achterlaten dat je meedoet en het antwoord geven op deze vraag (in de comments) Wat is de naam van het hoesje op de 4e banner op de homepage van Phonegeek.nl?- Tweet het volgende: ''Ik volg   en  en doe mee aan de winactie op ''- Als je facebook hebt, de pagina van Coolnails4u liken. Heb je geen facebook, dan kan dit natuurlijk niet. ;) Als je extra kans wil maken, kun je het volgende ook nog doen.- Ons volgen op Bloglovin, dit is helemaal gratis. Heb je geen bloglovin? Het is ontzettend makkelijk aan te maken, in nog minder dan een paar minuten!- @phonegeeknl volgen op twitter. De winnaar wordt bekend gemaakt in een artikel, over een week en de winnaar krijgt een bericht via een artikel én heeft 3 dagen de tijd om te reageren! Anders wordt er een andere winnaar gekozen. Mocht je niet winnen, wees niet getreurd. De nagelfolies van www.coolnails4u.nl zijn nu afgeprijsd en kosten nu maar 2 euro per velletje. En ook www.phonegeek.nl is zeker niet de duurste!
We hopen dat jullie allemaal mee gaan doen, succes! Liefs, BeautyWithUsx ♥

25 opmerkingen:

  1. heey, ik wil supergraag meedoen met de winactiee op de 4e banner van de site phonegeek.nl zie je natuurlijk een "Schattig koningsbiggetje met luier" hoesje. ik heb alles gedaan om kans te maken
    xx lieke (@nailsandclothes)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke actie, ik wil net als alle anderen ook graag kans maken en had jullie al bijna allemaal op 1tje na niet haha, super super dus :)
    @Willeke139

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s. ik zie jullie niet op facebook , kan dat ?

      Groetjes en ik ga slapen haha

      Verwijderen
    2. volgens mij bedoelen ze coolnails >> https://www.facebook.com/pages/Coolnailsnl/408528592533923

      Verwijderen
    3. want ze heet op twitter @coolnails4u en daarom dachten ze waarschijnlijk dat ze zo ook op facebook heet

      Verwijderen
  3. Anoniem6/30/2013

    Ik (@lovely_nailartx) doe mee ik heb alles gedaan ook de extra dingen alleen dat can bloglovin niet en het antwoord op die vraag is het koningsbiggetje met een luier hoesje ook volg ik phonegeek op twitter en insta en die nailartaccounts volg ik ook en die facebook pagina heb ik geliked xx @lovely_nailartx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke winactie ! Ik doe zekers mee !
    Xxx @LauraLankheet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe mee !! :D
    Het hoesje heet: schattig koningsbiggetje met luier.
    Superleuke winactie & ik heb alles gedaann!
    De tweet ga ik zo nog tweeten, en coolnails4u ga ik nog ff liken!! Superleuk dat je deze toffe winactie houdt !!��

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb als het goed is nu alles gedaan voor de winactie het is echt een superwinactie het antwoord op de vraag is: schattig koningsbiggetje met luier

    Xo @LauraLankheet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem7/02/2013

    Hey, ik doe mee! Hele leuke prijs. Mijn twitternaam is; @funny_nailart. De 4e banner is (volgens mij, eigenlijk weet ik niet wat een banner is) schattig koningsbiggetje met luier. X @funny_nailart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem7/02/2013

    Wat een leuke winactie! :)
    Ik doe mee! :D
    Antwoord op de vraag iss: ´Schattig koningsbiggetje met luier hoesje iPhone 4/4s´

    Heel veel liefs, Derieke (@Derieke)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem7/02/2013

    Heey ik ben @Crazy_Nail_Art op twitter en op bloglovin ga ik jullie volgen !!! De 4e banner op de site van phonegeek.nl is een schattig koningsbiggetje met een luier om ;)

    *IK DOE MEE*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe mee met de winactie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke winactie!
    Ik doe mee.
    Username; @xkusramona (ik heb iedereen gefollowt + getweet)
    Instagram; xkusramona (phonegeeknl gefollowt)

    Wat is de naam van het hoesje op de 4e banner op de homepage van Phonegeek.nl?
    ANTWOORD: Schattig koningsbiggetje met luier hoesje iPhone 4/4s

    Ik kon coolnails4u helaas niet op facebook vinden?

    En ik heb jullie niet op Bloglovin' gevolgt (ik weet niet hoe jullie zien of iemand jullie heeft gevolgt maar ik heb het wel gedaan)

    Phonegeeknl follow ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. volgens mij bedoelen ze coolnails >> https://www.facebook.com/pages/Coolnailsnl/408528592533923

      Verwijderen
    2. Oja! Dankje! Nou, die vond ik dus al leuk :)

      Verwijderen
    3. IK VIND DE FACEBOOK VAN COOLNAILS DUS WEL LEUK! (ik ben Ramona van Londen)

      Verwijderen
  13. Hoii!
    Ik doe super graag mee
    Ik heb alles gedaan !
    Ik zie het 'schattige koningsbiggetje met luier' voor iPhone 4/4S
    Liefs' Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hooi,

    Ik wil echt heel graag meedoen! Ik heb alles gedaan, ook die voor extra kans ;) Het antwoord op de vraag is: schattige koningsbiggetje met luier. En hij is voor de iPhone 4/4s
    Ik wil nog even zeggen dat ik het een hele leuke winactie vind!

    xx Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Anoniem7/13/2013

    kan ik nog meedeon?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee sorry! De winactie is al een tijdje afgelopen, maar er komt een nieuwe aan! :)

      Verwijderen
  16. ik had niet gewonnen dus unfollow

    BeantwoordenVerwijderen