zondag 23 juni 2013

Spam je blog!

Heeee,


Normaal gesproken zijn de reacties van mensen die hun blog aanprijzen, erg vervelend. We zijn net begonnen en hebben dit nog niet meegemaakt, maar zie dit zelf vaak bij andere, grote blogs.



Maargoed, vandaag dus een 'spam je blog'
Het lijkt mij leuk, als jullie in de comments je blog zetten. Ik weet natuurlijk niet hoeveel mensen hierop reageren, maar ik zal op alle blogs uiteraard een kijkje nemen. Eventueel komt er volgende week nog een artikel online, met welke blog ik het leukste vond! En mijn favoriete youtubers en blogs.
Dus.. heb je een youtube kanaal of blog? Zet dit dan vooral even in de comments en wie weet ben jij binnenkort wel mijn favoriete blogger of youtuber!



Liefs, BeautyWithUs.

3 opmerkingen:

  1. Anoniem6/23/2013

    http://love-nailart-xx.jouwweb.nl/

    Dit is onze nail-art blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Agirlwithaweirdname.blogspot.nl

    Een lifestyle/fashion en beautyblog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey ! Super leuk. Dit is mijn blog: beautybydian.blogspot.nl ! Ik post 2x in de week een artikel op dinsdag en op vrijdag :)

    BeantwoordenVerwijderen