zondag 30 juni 2013

Opgemaakt #1

Vandaag laat ik alle producten zien die ik heb opgemaakt in de maanden mei en juni. Schrik niet, het is behoorlijk wat. Aan de ene kant vind ik het leuk om dit artikel te schrijven: eindelijk zijn mijn halfvolle producten of bijna lege producten op. Maar aan de andere kant, het wordt een behoorlijk klusje. Wel kan ik de lege potjes nu gebruiken voor DIYs en daar ben ik altijd blij mee. :)




Om te beginnen met een 'overview', dit zijn alle producten bij elkaar die ik heb opgemaakt in ongeveer 2 maanden. Op de foto ziet het er nog redelijk normaal uit, vind ik zelf. Voor mij is dit in ieder geval echt het ''hoogtepunt'' van opgemaakte producten.
Laten we snel verder gaan met alle producten zelf!







Om te beginnen met de zeepjes, shampoo's en conditioners. Producten die je, beautyliefhebber of niet, nodig hebt.

Dit valt nog best wel mee, voor 2 maanden. Qua shampoo heb ik wel wat meer flesjes opgemaakt, maar dit was allemaal van Andrélon. Ik vond het een beetje overbodig om meerdere dezelfde flesjes te laten zien. Maargoed, door naar de producten. Allereerst is er een shampoo voor de geïrriteerde hoofdhuid opgegaan, deze is van The Body Shop. Deze heb ik trouwens niet in mijn eentje opgemaakt. Deze viel me tegen. Hij deed niets voor mijn jeukende hoofdhuid, zeker voor de hoge bedragen die TBS vraagt voor hun producten, vind ik dit echt een tegenvaller. Ook heb ik een showergel opgemaakt, van het merk Treets. Deze is te koop bij oa Douglas en de Tuinen. Hij ruikt superlekker, het is een combinatie van Mango en Jasmijn. Heerlijk zoet.
Andrélon, mijn favoriete shampoomerk. De anti roos shampoo werkt heel goed, en ook de care en repair conditioner ruikt heerlijk. Dit zijn producten die ik steeds opnieuw koop en blijf kopen. Ten slotte heb ik nog 2 samples van zeepjes opgemaakt, nouja eigenlijk weggegooid. Ik had hier zoveel van en wou er een DIY mee maken, maar helaas was deze mislukt. De verpakking van het rozenzeepje wat je helemaal rechts op de foto ziet, ruikt heerlijk Je ruikt natuurlijk roos, hier houd ik persoonlijk niet zo van. Maar er zit nog een andere geur in het zeepje, waardoor ik hem juist wel fijn vond. Ik heb deze gebruikt in een DIY van beautygloss, namelijk scrubblokjes. Ze roken heerlijk naar dit zeepje!
Qua nagelproducten heb ik 3 nagellakremovers opgemaakt. Dit zijn mijn favorieten, van essence. Ik koop deze elke keer weer opnieuw. Ze zijn budget, voor nagellakremovers ruiken ze ook niet verkeerd. Er zit aardbei en passievrucht in, dit ruik je wel. Alsnog ruik je de sterke, vieze geur van nagellakremover, maar wel duidelijk minder. Ook heb ik 3 nagellakjes 'opgemaakt' Ze zijn zo kleverig, dat ik ze ga weggooien. Ik heb laatst mijn stash opgeruimd, dus het is niet zo dat ik deze nagellakjes allemaal helemaal heb opgemaakt in 2 maanden hoor, haha. De eerste dekkende wit, van Max, is wel echt helemaal op. Ik heb inmiddels een betere wit gevonden, maar deze is ook goed. Nog 2 andere lakjes, inmiddels kleverig zijn een supermooie shimmery groen van Miss Sporty en een zwarte van Essence. Beide echt top budget merken!

Parfum, deo's en geurstokjes: deze maand is het veel voor mijn doen. Normaal gesproken maak ik nooit zoveel parfum op, maar deze maand waren ook veel flesjes gewoon echt bijna leeg. De geurstokjes, links op de foto, 'summer palace', zijn geen aanrader. Het is een beetje een kruidige geur, maar verder: ze geven geen geur af! Ook is het heel sterk spul, ik liet een drupje vallen op mijn vensterbank, meteen bladderde de verf eraf.. Ja.. Geen aanrader dus. De deo's die ik heb opgemaakt zijn nou ook niet echt mijn favoriet. Zo beloofd Nivea dat je voor 48 uur voorzien bent. Nou, niet dus. Na een paar uur is de deo al uitgewerkt. De deo van FA is in dat opzicht beter, maar de geur spreekt me echt niet aan. Helaas is ook mijn lievelingsparfum opgegaan. 'Heat' van Beyoncé. Echt een heerlijke geur. Deze heb ik denk ik in ongeveer een jaar opgemaakt. Ik heb inmiddels al een nieuwe hoor, haha! Daarnaast zie je de cassis rose parfum van The Body Shop. Nu vind ik de geur niet meer zo lekker, maar vroeger was het mijn lievelingsgeur. Daarboven zie je een parfum van Max. Deze had ik gekregen in een ruil met iemand. Helaas is hij gevallen en daardoor opgegaan.. Maarja, hoe ik hem opgemaakt heb, maakt niet uit. Hij is opgemaakt, dus vond ik dat hij ook in dit artikel moest. ;) Ten slotte de Vogue parfum. Heerlijke geur! Ik vind het echt jammer dat Vogue het in van die lange 'test' flacons doet, een flesje is veel handiger!
Dit zijn al mijn gezichtsproducten die ik heb opgemaakt. Allereerst 2 maskers, een van Hema en een van Montagne Jeunesse. Vooral het Chocolat Blanc masker vond ik erg fijn, hij rook superlekker! Ook heb ik nog 3 make-up reinigingsproducten opgemaakt. Een pak doekjes van de primark, ze roken overigens niet zo lekker, maar deden hun werk wel snel en goed. De oogreinigingspads van Etos is een product dat ik heb 'herontdekt'. Eerst prikten ze heel erg, maar toen ik een paar maanden later even niks anders had en ze weer probeerde, vond ik ze echt super! De Odina reinigingslotion raad ik echt niet aan. Nou kan dit ook aan mij liggen, ik heb best gevoelige ogen, deze prikte echt gewoon! De puistjes patch vind ik wel echt een fijn product. Ook heb ik nog een reinigingslotion van Vichy opgemaakt. Zoals de meeste producten van Vichy kan ik hier niet anders over zeggen dan dat het een fijn product is. Als laatste product van deze catogorie, en ook meteen van deze opgemaakt artikelen, de dagcrème van Estee Lauter. Deze is superfijn! Het is een klein flaconnetje, maar ik heb hier nog redelijk lang mee gedaan.
Dit waren mijn opgemaakt producten.. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen, moet ik dit vaker doen?
Liefs, BeautyWithUs



2 opmerkingen:

  1. Anoniem7/04/2013

    Best wel veel!!! Ik maak veel minder op hihi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem9/28/2013

    Die puistjespatch zijn inderdaad fijn,ik raad de poriënstrips van de action ook aan!

    BeantwoordenVerwijderen