donderdag 6 juni 2013

Review Green Nature.

Hey allemaal!


Een tijdje geleden ben ik op een Pasar Malam geweest, dat is een Indonesiësche markt, in Den Haag. Ik heb daar ook wat douche producten gekocht die me erg aanspraken, ze zijn allemaal niet alleen fijn en leuk, maar ook nog eens superhandig. Dus die ga ik jullie vandaag laten zien!


De Pasar Malam  is een grote, overdekte markt. Het zijn allemaal tenten, maar dan superhoog, ik denk wel 10 meter. Ze zijn aan elkaar gemaakt, echt supercool!


Het is heel groot, en je kan er van alles kopen. Van friet tot bami en van ijskoffie tot ijs met een soort gelatine erin. Ook kon je er natuurlijk spullen kopen, vooral olie's en creme's en er stonden ook een aantal kraampjes met make-up, kleding, sieraden en tassen.
Ik kwam bij een promotiekraam een man tegen, die ons aansprak. Hij smeerde een handencrème op mijn handen, die er ongelooflijk zacht van werden. Hij deed z'n verhaal, over de producten, waar het voor diende enzo. Hoe verder hij in zijn verhaal kwam, hoe meer ik zoiets had van: dat moet ik hebben! Gelukkig zei mijn moeder daarna dat ze die set ging kopen, een aantal dingen delen we nu en een aantal dingen zijn van mij.
Ik ben zo exited over deze producten! Het is dus van het merk green Nature, de naam zegt het al: natuur.

Het is zonder luchtje, dat vind ik voor een keer ook wel prettig. Alles is echt superfijn!
Wat er allemaal in het pakket zat: Parfum, een voetencrème, handencrème, 2 lippenbalsems, bodymilk, showergel, peeling en bodycream.

De parfum vind ik als je hem op spuit meer een mannengeur. Na ongeveer een minuutje, is de geur ingetrokken, het is een hele frisse, naturelle geur. Ik hou meer van zoete geuren, maar zo'n parfum in je stash hebben is natuurlijk altijd handig! (;
De voetencrème heb ik niet echt nodig, ik gebruik dit eigenlijk niet. De handencrème daarin tegen wel. Hij voedt je handen ontzettend.                                                                                                             Mijn handen zijn superdroog, maar nu dus niet meer.
De 2 lippenbalsems hebben een superhandige applicator, net zo een als lipsticks hebben. Je kan het hiermee heel precies aanbrengen. Ik vind de lippenbalsems wel wat aan de droge kant.. Ik  heb eigenlijk het idee dat dit je lippen niet echt hersteld, maargoed. Ik heb zo'n enorme lipstash, maar nog niks van aloë vera, dus dat is altijd meegenomen!
De bodymilk helpt de pijn wat te verzachten als je verbrand bent. Ik heb deze nog niet echt kunnen testen, want ja, Nederland he..

Ook de showergel zit op dit moment nog dicht, maar ik denk dat deze prima is, voor elk huidtype. Hij is namelijk bijna volledig natuurlijk.
De peeling maakt je huid zacht en soepel. Deze ruikt heel lekker naar watermeloen! Ook als je hem op smeert, blijft die sterke geur nog even. I like! Lekker fris.
De bodycream ruikt ook een beetje naar watermeloen. Dit is een soort bodybutter, bodylotion. Ik heb ook deze nog niet kunnen testen, ik heb gewoon te veel bodylotions dat ik meer dan 3/4 nooit gebruik, haha! Zonde..

Ook was diezelfde set er nog in kokos, en ook die konden we niet laten liggen. Ik heb hier geen reviews van, want ik vind dat een beetje onnodig omdat ze precies hetzelfde zijn als de producten hierboven.. Het enige nadeel is dat de voetencrème heel erg stinkt, hij ruikt heel kruidig. De handencrème ruikt dan wel weer superlekker!


Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en ook nog een keer lekker gaan shoppen bij een Pasar Malam! :) Liefs, BeautyWithUs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten