zaterdag 21 december 2013

ReDress

Hee allemaal!

Ik was een poosje geleden bij de Action en toen viel mijn oog op de Redress kleding verfrisser.
Als je bijvoorbeeld een trui een dag aan hebt gehad en je wilt hem de volgende dag weer aan dan kan het zijn dat hij een beetje muf ruikt, dan spray je hier wat van op. Dit laat je dan bijvoorbeeld de nacht een beetje intrekken en dan ruikt de volgende dag je trui wat beter!






Wat zegt Action zelf over dit product en hoe je het moet gebruiken?
Gebruiksadvies: Verstuif gelijkmatig op de stof op een afstand van 30 cm. Stof even laten drogen. Niet gebruiken op alle soorten leer,suède en zijde. Eerst even testen op een onzichtbaar oppervlak. 
Waarschuwing: Buiten bereik van kinderen bewaren. Oogcontact vermijden. Bij oogcontact grondig uitspoelen met water. Niet inslikken. In geval van inslikken een arts raadplegen.
Ingrediënten: <5% Niet-ionogene oppervlakteactieve stoffen, Parfums.


Dit wou ik dus gelijk testen. Er zijn twee geuren en ik heb ze alle twee meegenomen.
De geuren zijn: White Jasmine en Oriental Flower. In beide flessen zitten 300 ML best veel dus.
Als eerst de White Jasmine. Deze ruikt licht en luchtig. Je ruikt helemaal niet zo veel dus prima voor als je gewoon wilt dat je kleding iets frisser is.

Dan de Oriental Flower. Deze ruikt wel wat meer naar bloemen, maar als nog is er niet echt een hele sterke geur.
Het zijn geen sprays waar echt een bepaalde geur aan zit. Dit is dus ook echt puur bedoelt om je kleding te verfrissen wat ook op het product zelf staat. Maar toch zou ik het persoonlijk fijn vinden als er een geur aan zat. Maar het is ook weer niet zo geweldig als je een hele walm van bloemen geur mee neemt. Bij de Oriental Flower ruik ik toch wel wat meer wat ik wel fijn vind. Daarom is dat dan ook mijn favoriet. Ben je meer van de frisse geuren zou ik absoluut voor de White Jasmine gaan!

Ik hoop dat jullie dit een beetje een handig artikel vonden! Laat je weten welke jij het liefst zou willen gebruiken?

Liefs,
Julia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten