dinsdag 17 december 2013

opgemaakt #2

Hey!

Vandaag laat ik jullie zien wat ik de afgelopen 2 maanden heb opgemaakt. Opgemaakt filmpjes/artikels vind ik zelf altijd erg leuk om te zien en lezen, vandaar dat ik dit zelf ook af en toe ben gaan doen. Dit is helaas niet alles, omdat ik soms, gedachteloos, opgemaakte producten gewoon weggooi, oeps..




Laatst gaf Cynthia van MissLipgloss.nl toch wel een mooie uitspraak over opgemaakte produten. Ze beschreef het als een 'megagrote, korte review van veel producten bij elkaar' Ik wist nooit echt hoe je 'opgemaakt' moest omschrijven, maar hier ben ik het wel echt mee eens. Maargoed, enjoy!

Om te beginnen met een product, waarvan ik het erg jammer vind dat het niet in Nederland te koop is: de aarbeien body butter van the guardian. Dit is een frisse body butter met een zachte substantie. Ik heb deze in Indonesië gekocht. Eerst sprak de geur me totaal niet aan, ik was namelijk op zoek naar een dupe van de aarbei body butter van The Body Shop. Maar, omdat ik er 3 potten van had gekocht, vond ik het ook weer zonde om hem niet te gebruiken. Na een paar weken ben ik echt van dit product gaan houden.. I love it.. Erg jammer dat deze op is, want ik kan hem niet meer opnieuw kopen. :(


Dan de Kneipp badkristallen, in de geur Jeneverbes. Het was de eerste keer dat ik met deze bes kennismaakte. Maar wat een lekkere geur! Ik kan het niet zo goed omschrijven, maar het heeft een klein beetje iets weg van kaneel. Ik hou van dit product! Het bad werd hier helemaal schuimig en roze van, haha!







Toen ik de Vogue knetterhippe bodygels zag liggen was ik zo excited! Wat een cool idee! Een schuimende showergel, die gaat knetteren bij het aanbrengen. Vroeger was ik helemaal gek op van die diplolly's met knetterdip, dus dit gooide ik gelijk in mn mandje. Het zou uit het assortiment gaan, dus, achteraf gezien heel dom, heb ik er 3 gekocht. De eerste keren dat ik hem gebruikte ging het goed, ik vond het grappig en gebruikte het vooral om mn handen mee te wassen. De geur was precies hetzelfde als die van de showergels, gewoon lekker dus. Totdat ik na ongeveer 3x gebruiken hem op mijn armen aanbracht. Mijn huid begon te prikken en te jeuken, zelfs nog na het douchen! Ik vind dit zo jammer.. toen ik het nog een keer probeerde, trad precies hetzelfde verschijnsel op.. Helaas! Deze fles was toen al op. Maar ik heb er nu dus nog 2 waar ik eigenlijk niet zo veel mee kan. Deze is niet meer te koop, maar ik zou hem niet aanraden. Ik heb totaal geen gevoelige huid, dit is de eerste keer dat ik zo'n reactie op een product krijg.



















Ook heb ik deze maand een conditioner van AH basic getest en opgemaakt. Het leek me wel leuk om deze te proberen. Misschien een beetje raar, maar het is zeer budget en wie weet is het wel gewoon een prima conditioner. Deze conditioner zou ik alleen zelf niet opnieuw kopen. Hij doet gewoon totaal niks voor mijn haar. Ik vond het wel leuk om ook een keer een wat goedkopere conditioner te proberen, ik bedoel; als het gewoon goed zijn werk doet, waarom dan niet? Maar helaas. Ik ga toch liever voor Syoss of Andrélon.
Om meteen verder te gaan met een shampoo die ik helemaal niet fijn vind: De L'oréal Elvive. Deze shampoo maakt mijn haar ontzettend stug, geeft het geen glans en doet gewoon, net als de conditioner, totaal niks voor mijn haar.


Dan een product dat ik niet heb opgemaakt, maar gewoon kan weggooien. De Essence 3D eyeshadow in 08 irresistible vanilla latte. Ik heb hem laatst laten vallen, en er is gewoon geen beginnen meer aan. Met alle troep die ik ermee zou maken, kan ik net zo goed een nieuwe kopen, wat ik dan ook zeker weten ga doen. De pigmentatie is niet perfect, maar wel goed op te bouwen. De kleurtjes zijn geweldig!















Mijn Prodent tandpasta is ook opgegaan. Over dit product heb ik niet zoveel te zeggen, ik heb hier gewoon geen mening over. Hij was niet supergoed, niet superslecht. Gewoon goed.


Ten slotte heb ik nog 2 douchegels opgemaakt, beiden niet echt mijn favoriet. De Dove go fresh douchegel met blauwe vijg en oranjebloesem was over het algemeen goed. Ik vond alleen de geur een beetje apart, hij rook wat naar wasmiddel.. Niet helemaal mijn geur, net zoals de Vogue parfum douche in de geur teddybeer. Ik was blij toen deze op was. Ik kan de geur niet goed omschrijven, maar ook dit is zeker geen favoriet van mij.






Best wel veel totaal verschillende meningen. Over het algemeen heb ik vaker producten die het goed doen voor mij, maar deze maanden viel het een beetje tegen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs,
BeautyWithUsx.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten