maandag 2 december 2013

Dove winter care


De oh zo geweldige dove winter care producten! Ze liggen al een tijdje in de schappen dus jullie kennen ze vast wel, maar toch vond ik het wel leuk om er over te schrijven!













Als eerst de body lotion. Dit is een lekkere grote fles van (250 ML). Deze body lotion vind ik heel erg fijn. Dove heeft ook een crème die heb ik niet maar die is extra dik. Heb je hele droge plekjes zou ik zo’n crème gebruiken, wil je jezelf gewoon lekker insmeren dan zou ik zeker voor de body lotion gaan.
De body lotion is wel heel erg romig wat ik heel erg fijn vind.





Dan nog de douche gel. Hier heb ik geen foto van de ingrediënten omdat er een sticker op de achterkant van de fles zat.
Over de douche gel ben ik ook erg te spreken (250 ML). Hij is heel erg romig en dik en dat is heel erg fijn met de koude winterdagen. Hij voedt heel goed en daarom gebruik ik deze als mijn huid heel erg droog is.


Kortom ik ben hier helemaal fan van! De producten zijn lekker betaalbaar zodat je ze voor jezelf kan kopen maar je kan ze ook aan iemand cadeau doen! Ik raad het zeker aan om eens te kijken of je het wat vind!

Prijzen:
-Winter care douchegel €3,49
-Winter care crème €2,29
-Winter care body lotion €6,99

Laat je me weten of jullie dit ook gaan kopen?

Liefs,
Julia
     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten