woensdag 27 november 2013

swatches OPI Eye

Hey allemaal!


Vandaag heb ik de swatches voor jullie van 2 lakjes van Opi Eye. Ben je benieuwd, lees dan snel verder!

                                                               



 Swatch timeee :)




Dit is een subtiele kleur, zoals ik net al zei. Je ziet hem wel op je nagels maar het valt niet direct op. Ideaal dus voor als je niet wil opvallen met je nagels of al een hele drukke outfit aan hebt: dit lakje past overal bij. Het heeft de naam Rosy Future.

Kleurtjes die eruit springen vind ik ook heel erg mooi. Maar af en toe wat subtiels mag natuurlijk ook. Als je nagels niet op mogen vallen door bijvoorbeeld je werk, of om welke reden dan ook, is deze lak echt aan te raden. Het is weer eens wat anders als wat de meeste mensen tegenwoordig dragen. Maar niet minder leuk vind ik!

De roze kleur is dan juist wel weer heel erg aanwezig. Dit lakje heb ik van mijn vader gekregen. Ik vind hem echt supermooi. Zoals jullie misschien wel weten is roze mijn lievelingskleur, en dan ook echt précies deze kleur roze. Prima te dragen op een normale dag, ook om het najaar wat vrolijkheid te geven. Maar ik zie deze lak ook al helemaal voor me voor een gala, schoolfeest of iets dergelijks.



















Liefs, BeautyWithUsx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten