woensdag 13 november 2013

korte update + uitslag winactie

Heee!

Vandaag heb ik even een korte update voor jullie, en sluit ik af met de uitslag van de winactie!

Zoals misschien wel op is gevallen: Het is de laatste tijd wat rustiger op de site. Dit komt door school.. Ik weet dat heel veel mensen als ze niets posten, dit als reden hebben, maar het is gewoon zo. Ik ben iets langer dan een uur per artikel bezig, dus 2 keer per week lukt gewoon niet, naast al het huiswerk dat ik heb. Ik wil ook tijd over hebben, anders voelt het voor mij meer als iets wat ik moet doen, en ik doe het omdat ik het leuk vind. Ik hoop dat jullie dit begrijpen.
Daarom willen wij de komende tijd allebei elk 1 artikel per week gaan plaatsen, en.... We krijgen een gastblogster, Julia! Eind november (of misschien al wel eerder) zullen jullie haar eerste artikel gaan lezen, hierin zal ze zichzelf ook nog wel voorstellen.
Ik kende haar zelf ook al een beetje, maar niet supergoed. Ik vind het heel leuk dat ze ook een deel uit gaat maken van de site! Het idee is nu, dat ze 1 keer per maand iets post, als ze tijd heeft vaker.

En dan nu... de uitslag van de winactie, waarbij je een tegoedbon ter waarde van 5.- op nicedailzz.nl kon winnen! Ik heb de winnaar met de fruitmachine gekozen.

De winnares is geworden.... Noes! Gefeliciteerd ;)
Stuur je binnen 1 week een mailtje naar naiilarts_@hotmail.com? Als ik na 1 week nog niks heb, kiezen we een andere winnaar, sorry.
We willen iedereen heel erg bedanken voor het meedoen, er komen zeker weten nog meer winacties aan, never give up!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten