zaterdag 9 november 2013

Review hoesje Joys.nl


Hee!
Alweer een aantal weken geleden kreeg ik een hoesje opgestuurd voor mijn Iphone. Vandaag ga ik jullie vertellen wat ik van dit hoesje vind, of hij snel beschadigd, mijn telefoon goed beschermt, enzovoort. Ben je benieuwd, lees dan snel verder.




De webshop waarvan dit hoesje komt,  Joys.nl, is echt de moeite waard om op te kijken. Allereerst de naam alleen al, heel orgineel.  De vrouw die de webshop beheert, heet Joyce. En haar webshop heet Joys, haha! Echt superleuk bedacht. www.Joys.nl is een unieke webshop die veel te bieden heeft. Niet alleen telefoonhoesjes, die overigens zelf geschetst en bedacht zijn, maar ook voor schilderijen, schriften, multomappen en strijkapplicaties ben je op deze webshop aan het juiste adres.

Ik heb dit hoesje 2 weken voor jullie getest. Na 2 weken zag hij er, op de zijkanten na, (bijna) nog als nieuw uit. Het plaatje, wat ik ook heel knap en mooi getekend en uitgewerkt vind, stond er nog volledig op. Geen enkel krasje of een vervaging op het plaatje zelf. De zijkant heeft echter wel wat kleine krasjes, maar ik denk dat dit met bijna  geen enkel hoesje te voorkomen is. Bij de meeste hoesjes zitten na een aantal weken al wat krasjes, ook op het 'plaatje' zelf. Bij dit hoesje was dit totaal niet het geval. Naast de scheurtjes zat er helaas ook een kleine scheur aan de bovenkant. Gelukkig is de zijkant zwart, en valt het dus niet zo op, maar alsnog. Aangezien de rest van het hoesje nog in perfecte staat is, lijkt me niet dat dit aan het materiaal ligt. Ik zou ook echt niet weten hoe de scheur er gekomen is, het viel me opeens op. Ik heb hem niet laten vallen, of iets.  Maar zoals ik al zei, het is een klein scheurtje, valt niet op, en het hoesje laat ook niet 'los' van mijn mobiel. Dus, ook met beschadigingen is dit hoesje nog gewoon geschikt (Al is dat natuurlijk niet helemaal de bedoeling..)
Mijn tweede, en ook meteen mijn laatste minpunt, is dat dit hoesje zowel aan de bovenkant als onderkant open is. Dit vind ik echt jammer, want zo worden die niet beschermt. Naast dat hij de mobiel tijdens het vallen niet beschermt, kan er ook gemakkelijk stof en vuil tussen komen. Dat was ook echt te merken, toen ik na 2 weken het hoesje even van mijn mobiel haalde, zat er vooral vuil in de hoeken (Waar het hoesje dus 'begint')



















Het hoesje is gemakkelijk van je mobiel af te halen, maar biedt wel goede versteviging. Ben je op zoek naar een uniek telefoonhoesje, die niet iedereen heeft? Joys.nl biedt je alle mogelijkheden! Voor de meeste hoesjes betaal je rond de 20,00. Ze zijn verkrijgbaar voor de Ipad, Iphone, BlackBerry, Samsung en Nokia. 

Het goede nieuws is ook, dat Joys.nl een agenda mag gaan ontwerpen die bij Bruna en Primera in de winkels komen te liggen! Bruna zal waarschijnlijk de hele lijn gaan verkopen met ook nog schriften, een etui, multomap enzovoort. Superleuk! :)
Op de facebookpagina van Joys.nl staat al een dummy van de agenda, mocht je interesse hebben, kijk daar even!

Gaan jullie iets bestellen?
Liefs,
BeautyWithUs.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten