dinsdag 5 november 2013

5 leuke mutsen!

Fijn.. De herfst is duidelijk aanwezig. Het lijkt haast wel winter, zo koud vind en heb ik het. Die ene muts van vorig jaar kan echt niet meer. Zó 2012/ begin 2013! Tijd voor een nieuwe, maar wel een leuke en originele ;) We helpen jou met deze 5 super leuke mutsen!




#1
Deze is toch cute? Deze Little Panda Muts van Roxy kost €18,95.
Ik vind hem erg schattig, maar ik wist niet meteen welk dier het moest voorstellen. Wat ik ook zo grappig vind zijn die twee ''oortjes'' op de muts, leuk!

#2
Wat zijn het toch een monstertjes.. Deze twee grappige mutsen van Bula zijn in het turquoise en in het rood verkrijgbaar voor €34,95. Ik vind het iets aan de dure kant voor een muts, maar ze zijn wel erg leuk!

#3
Super sweet vind ik deze muts! Die stippen en de roze onderkant geven het echt iets meisjesachtig. Deze is ook van Roxy en hij kost €24,95


#4
Deze leuke muts Bad Hairday is maar €9,95 en je kan hem bestellen bij Shoeby! Ook in het zwart en grijs verkrijgbaar :)



#5
En tot slot deze leuke en goedkope warme muts van de h&m voor maar €7,95 ! (ook in het zwart verkrijgbaar)

Liefs, BeautyWithUsx

3 opmerkingen:

  1. Anoniem11/07/2013

    Nummer 3 vind ik echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem11/10/2013

    die bad hair day muts is coooool

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem11/11/2013

    Ik heb nummer 5, hij is echt lekker zacht&leuk!

    BeantwoordenVerwijderen