zondag 3 november 2013

Winactie!

Hey allemaal!

Vandaag heb ik een winactie voor jullie, in samenwerking met een hele leuke webshop... www.nicedealzz.nl! Lees snel verder om te weten wat je kunt winnen en hoe je mee kunt doen!

Allereerst over de webshop zelf. www.nicedealzz.nl is een webshop die tegen voordelige prijzen leuke diverse accessoires en make-up producten verkopen. Om hier een voorbeeld bij te noemen: Rimmel oogschaduws (in de sale) heb ik gezien voor 0,25. Voor Sally Hansen nagellakjes betaal je 3,50, Miss Sporty kost 0,50 en Rimmel is verkrijgbaar voor 2,50. Ik vind het echt leuk en goed dat ze wat duurdere merken ( zoals Sally Hansen) tegen een goedkope prijs verkopen, zodat ook mensen die wel benieuwd zijn naar het merk, maar niet veel geld willen/kunnen uitgeven, toch kennis kunnen maken met dit prachtige merk. Ze verkopen niet alleen make-up en nagellak, maar ook o.a. sjaals en armbanden.


In samenwerking met nicedealzz verloten we onder de mensen die meedoen een tegoedbon ter waarde van 5,- !
We hebben bewust gekozen voor een tegoedbon, zo kun je zelf weten wat je uitkiest, aangezien niet iedereen dezelfde interesses heeft!

Hoe maak je kans op de tegoedbon?
1. Like de facebook pagina van nicedealzz (www.facebook.com/nicedealzz), dit is verplicht! Ik ga dit zeker weten controleren. Laat daarom als je meedoet ook achter onder welke naam je de pagina hebt geliked. Heb je geen facebook, kun je helaas niet meedoen. Het is ontzettend eenvoudig en snel aan te maken, en omdat deze winactie juist draait om het liken van de pagina moet je dit ook echt doen om kans te maken.
 2. Laat in de reacties achter dat je meedoet! (+ wat je facebook naam is waarmee je de pagina van nicedealzz hebt geliked.)
In verband met je privacy, begrijpen wij het als je liever niet je facebook naam in een comment zet. Daarom heb je ook de keuze om je facebook-naam waarmee je geliked hebt, te mailen. Ons mailadres is; naiilarts_@hotmail.com
Een comment achterlaten dat je mee doet, is dan alsnog verplicht!

De winnaar wordt op 14 november bekend gemaakt, in een artikel!
Ik hoop dat jullie mee gaan doen, succes! ;)

Liefs,
BeautyWithUsx ♥

      

12 opmerkingen:

  1. Anoniem11/03/2013

    Leuke winactie!! Ik doe mee! Ik heb mn fb account gewapp, je weet waarom xx Britney ( @modenailhair )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem11/03/2013

    Hee, leuke winactie zeg! Ik doe mee! Ik heb de fb pagina geliked en ik zal jullie even een mailtje sturen met mijn fb naam. Ben heel erg benieuwd! XJulia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem11/03/2013

    jaaa ik doe graag mee ik heb de site geliked op de naam loubna yag ;)
    loubnaloubna1@live.nl
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anita H.11/03/2013

    Ik doe graag mee. En ik heb zojuist een e-mailbericht gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem11/03/2013

    ahh, wat een leuke&originele winactie!! Ik kende deze webshop nog helemaal niet! Heb echt al superleuke dingetjes gezien&doe dus ook zeker mee! Ik heb de fbpagina geliked en zal mijn facebook even mailen! Xx Bibi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat een mooie en leuke winactie ik doe zeker mee de naam waarmee ik de fb pagina hb geliked is: samirah van rheede
    groetjeds

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een geweldige actie, ik doe graag mee, ik heb de pagina geliked met de naam Jorine Dams en waarmee??? dat snap ik niet helemaal maar ik zit achter de pc.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke winactie guys! Ik doe mee als noes, en mn achternaam weten jullie :P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke winactie, ik doe gezellig mee! Mijn facebook is: facebook.com/eva.vantongeren.7

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi! Ik wil even meedelen, dat er echt geliked moet worden op facebook. Tot nu toe heeft nog niet iedereen dat gedaan, in tegendeel zelfs. Niet liken = geen deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anoniem11/12/2013

    Haai ik heb het geliked op de facebook mijn naam daar op is : sophie middeljans :)
    je hebt een leuk blog! Ik volg je ook op twitter je kunt me daar ook op benaderen xx sophie @soppieee

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe nog even snel mee.:) FB: Shani Smet

    BeantwoordenVerwijderen