zaterdag 22 februari 2014

Tips om je kamer gezelliger te maken ~ #bloggerweek 6

Hey allemaal!

Vandaag laat ik zien hoe je met 5 'tips, leuke gezellige spullen, je kamer een heel stuk leuker kan maken. Ben je benieuwd? Lees dan verder.




1. Koop een dienblad (deze zijn onder andere  bij Action te koop) en versier dit. Je kunt voor elke feestgelegenheid wat anders op dit bord maken, met Pasen, Kerst, Koninginnedag (Eigenlijk nu koningendag ;) ), enzovoort! Of kaarsjes met wat versiersels en strooizand, natuurlijk altijd goed. Het geeft je kamer een gezellige en verzorgde indruk.

2. Hou je kamer goed bij, dan bedoel ik met opruimen. Als je kamer opgeruimd en schoon is, is hij sowieso al een stuk gezelliger dan als het een rommel is. En het geeft ook rust. Ik merkte zelf, dat ik vroeger, toen ik mijn kamer nooit opruimde en mijn troep alleen maar achter me aangooide, ik één keer per zoveel tijd echt serieus de hele dag bezig was met opruimen.. Nu heb ik een veel betere structuur: Gewoon een keer per dag, of om de dag je kamer wat opruimen. In ieder geval, houd het goed bij!



3. Koop een leuke, doorzichtige pot. Hier kan je van alles mee doen, bijvoorbeeld kleingeld hier in bewaren. Maar ook, schelpen of stenen van, wattenschijfjes, nagellakjes of noem maar op. Dingen om je kamer op te vrolijken hoeven echt niet duur te zijn. Action en Xenos hebben een ruime keuze uit superleuke, goedkope spulletjes!



4. Kaarsen staan ook altijd gezellig. Je kan ze op een bord, schaal of dienblad zetten. Hier kan je bijvoorbeeld wat sierzand over heen strooien. Dit staat zo gezellig en leuk, en je kan het zo duur maken als je zelf wilt! De schaal kan je natuurlijk ook voor andere dingen gebruiken, ook leuk.

 

5. Om je bed wat minder kaal te maken, kun je hier wat kussens op leggen. Nee, niet gewoon plat. Je kan het op de Amerikaanse manier doen, dit vind ik alleen niet zo mooi bij een eenpersoonsbed staan. Dit houdt in: Bij het 'hoofdeinde' liggen natuurlijk gewoon je kussen(s). Daar kun je meerdere kussens op een leuke manier tegen elkaar aan leggen. Voor de rest kun je op de rand van je bed een deken leggen, dit geeft een heel leuk effect.





Ik hoop dat jullie iets aan de tips hebben! En als je zelf nog handige tips hebt kun je het achterlaten in de Comments!

Liefs,
BeautyWithUsx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten