donderdag 20 februari 2014

Hoe dit begonnen is.. ~ #bloggerweek 4

Hee iedereen!

Social media.. hartstikke leuk allemaal! YouTube, Instagram, Twitter, bijna  iedereen doet eraan.


Ook wij hebben twitter! Hier is het allemaal mee begonnen. De meeste bloggers maken een blog aan, en daarna een twitteraccount, wij juist andersom. Ik, @naiilarts_, ben als eerste begonnen met twitter. Eigenlijk was het op dat moment meer een nagelaccount die ik en een vriendin hadden aangemaakt uit verveling, wat is uitgelopen op 2800 volgers! Dat hadden we sowiezo al nooit verwacht, laat staan dat ik nu, één jaar later, dit artikel zit te typen. We bestaan nu meer dan een jaar. Ik zag regelmatig op twitter de blognamen van andere nagelaccounts voorbij komen op twitter, en dit leek me eigenlijk ook wel wat. Ik had er alleen gewoon geen tijd voor. Toen ik erachter kwam dat gastbloggen ook 'bestond', heb ik deze kans meteen aangegrepen. Ik heb ruim 3 maanden gastgeblogt, maar was hier uiteindelijk een beetje klaar mee. Ik had steeds meer ideeën voor een eigen blog, ik wilde mijn eigen site, mijn eigen statistieken en niet steeds alles via iemand moeten te regelen. Ook om nog een andere reden, maar dit houd ik liever privé. Maar goed, het idee naar mijn eigen site kwam steeds meer in me op! Alleen vanwege school redde ik dat niet alleen, daarom heb ik een goede vriendin met ook een leuk nagelaccount, @beautynailsxo, gevraagd of ze medebeheerder wou zijn. Zij had sinds een aantal weken zelf een blog, maar had er niet genoeg tijd voor in haar eentje. Zij vond het ook wel een leuk idee! Samen zijn we de site begonnen, we proberen minimaal 4 artikels per week te plaatsen, in de drukke weken zal het misschien iets minder zijn, in vakanties natuurlijk wat meer. @beautynailsxo is ook begonnen met twitter, maar wel een tijdje later dan mij. Zij begon er ongeveer 3 maanden geleden mee, en heeft nu ongeveer al 800 volgers! (De laatste tijd doet ze trouwens niet zoveel met haar twitter, haha!) En toen, een paar maanden geleden, bedachtten we dat het misschien leuk was om een gastblogger te zoeken. En zo kwam Julia bij ons! Ik kende haar al een beetje, maar niet goed. Echt superleuk dat ik haar beter heb leren kennen. Julia was druk bezig met de site, dat we het misschien wel leuk leken als ze mede-eigenaar zou worden! Dus zo kreeg beautywithusx er nóg een eigenaar bij! 

Ik zat mezelf af te vragen, hoe dit eigenlijk allemaal begonnen was. Het is weer heel iets anders dan normaal, maar ik hoop toch dat jullie het leuk vonden! 


Liefs, BeautyWithUsx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten