maandag 17 februari 2014

Shower Oil ~ Sabon


Vandaag het tweede, en alweer het laatste review van de GirlFriends-lijn, die ik getest heb voor jullie. De GirlFriends collectie van Sabon is meer gericht op de wat jongere meiden, die toch ook van Sabon willen genieten. Ook heb ik de Foamy Wash getest, te vergelijken met de Foams van de Rituals. Deze is te vinden op onze site, voor degenen die hem nog niet hebben gelezen. 






Allereerst, mijn complimenten voor de verpakking. In tegenstelling tot de Foamy Wash vind ik deze verpakking je echt aantrekken. De geelbruine showerolie komt goed tot zijn recht in combinatie met de subtiele versiersels aan de bovenkant van de flacon. Ook vind ik de dop en het roze etiket goed aansluiten bij het product. Goed dat ze gekozen hebben voor een doorzichtig etiket. Dit product zou mij persoonlijk in de winkel veel eerder aanspreken dan de Foamy Wash, als je naar verpakkingen kijkt dan. En hoe zit dat met de rest van het product?

Nadat ik de verpakking goed bekeken had verwachtte ik natuurlijk best wel veel van dit product. Je wordt gewoon helemaal blij als je er naar kijkt! Ook vind ik  de dosering goed uitgedacht: aan de bovenkant van de dop zit een indrukbaar knopje. Een klein induwbaarstukje komt omhoog, die ervoor zorgt dat je niet teveel ShowerOil in een keer doseert. Je hebt zelf dus goed in de hand hoeveel je gebruikt.

Zodra je het product op je hand pompt, is de geur aanwezig. Hmmm.. Ik vind de ‘Candy’ in dit product iets meer naar voren komen, en zelf vind ik dit helemaal niet erg. J In combinatie met de bloesem is dit een geur die eigenlijk voor iedereen prima te gebruiken is. Dit is niet echt een geur waar je van moet houden of niet, het is vrij neutraal. Verder bevat het product olijfolie, avocado olie, jojoba olie en Tarwekiem olie. Ook goed om te weten: Het product bevat geen parabenen.

De substantie is redelijk dik, maar dit kan ook niet anders door de olie die dit product bevat. Ik heb trouwens nog nooit eerder een showergel en een olie in een gezien! Leuk dat Sabon er dus mee komt. De Girlfriendslijn bestaat uit een paar producten die veel voorkomen, zoals bijvoorbeeld een Foamy wash, maar ook wat exclusievere producten. Erg leuk, zo is er zowel voor de mensen die iets nieuws willen proberen en degenen die voor ‘safe’ gaan altijd wel iets! Anyway, door over het product zelf!


Bij het afspoelen komt er veel schuim vrij, misschien nog wel meer dan bij de Foamy Wash. Haha, best wel grappig, dat een product die niet perse gericht is op het schuimen, dit toch voor de volle 100% doet! Wat ik wel merkte is dat de olie wat minder goed afspoelt. Dit kan ik me dan ook voorstellen, omdat de olie in je huid moet trekken maar voor als je even haast hebt is dit niet zo fijn. Daarom heb ik dan ook twee tips hiervoor bedacht :
Mijn eerste tip is, gebruik een douchepuff. Ook nog eens superleuk, hierdoor gaat het nóg meer schuimen! Yaaaay! Dit voorkomt wat meer dat de olie goed meespoelt, want dat het op je huid blijft liggen als een extra laagje wil je natuurlijk niet. Ook zou ik het product even de tijd geven om te laten intrekken. Anders is het natuurlijk ook een beetje zonde om het product te gebruiken: Het kan helemaal niet zijn werk doen.

















Ik ben zeer positief over dit product. Ik kan het iedereen aanraden, dit product makes your day! J
Er zijn nog veel meer producten in de GirlFriends-lijn, en natuurlijk is het assortiment van Sabon nog veeel groter! Het is zeker de moeite waard om even langs te gaan, althans, ik vind het zelf altijd heel leuk om bij Sabon te kopen.

Hebben jullie iets van de GirlFriends-lijn of hebben het plan om er wat van te kopen?

De showeroil is te koop bij Sabon, of op Sabon.nl en kost 12,95. 

Liefs, 
BeautyWithUsx. 








1 opmerking:

  1. Anoniem2/17/2014

    Leeuwwk ik heb nog niks van sabon maar misschien dat ik wel iets ga kopen kom er niet zo vaak

    BeantwoordenVerwijderen