dinsdag 4 februari 2014

Clearasil Perfectawash



.











Hee allemaal!

Het is al weer een tijdje geleden maar ik ben er weer met een review. Het is weer een product van de Action haha! Maar ook dit kon ik echt niet laten liggen, namelijk de Clearasil Perfectawash. Ik heb hier echt heel erg weinig over gehoord daarom leek het mij leuk om er wat over te schrijven.







Dit is dus een facewash. Ik had zelf nog nooit van dit merk iets gekocht dus was erg benieuwd! Aan de achterkant kan je het apparaat (zo noem ik het maar even) aanzetten. Dan hou je je hand ervoor en als het dan goed is komt er automatisch facewash uit. Super handig toch?







Dus ik ging het natuurlijk gelijk proberen. En ja ik vind het fijn werken. Ik heb niet zo'n hele fijne huid van mezelf, erg rode wangen helaas. Maarja alleen maar beter om producten te testen! Ik moet zeggen me huid word er niet minder van rood van maar ik merk wel dat me huid echt 'schoon' voelt.







Ik zou het dus zeker aanraden om deze Perfectawash te kopen. Hij is te koop bij de Action. Yeah lekker cheap! De exacte prijs weet ik niet meer en kan ik ook niet meer vinden helaas.. Maar volgens mij was tussen de €3.- en de €4.- euro.






Ik hoop dat jullie dit een beetje een leuk en handig artikel vonden! Ik ben benieuwd wat jij er van vindt.
Liefs,
Julia.

1 opmerking: