maandag 27 januari 2014

Review Foamy Body Wash Sabon

Heyy!

Allereerst, sorry dat ik zolang niks heb gepost. Ik ben nog steeds superdruk met school, en in de tijd dat ik niet met school bezig ben heb ik mijn verzorgpony's, feestjes, afspraken, etc..

Ik ga proberen weer wat meer te bloggen, maar ik hoop dat jullie het alsnog begrijpen!



Een paar weken geleden kreeg ik van Sabon twee producten opgestuurd, van de nieuwe girlfriends lijn. Een ontzettend leuke lijn, waar ik meteen enthousiast van werd! Vandaag review ik de Foamy Body Wash voor jullie. Julia heeft de shower oil getest, haar review komt later nog online!

De Girlfriends lijn is bestaande uit onderstaande producten. Een body wash, shower olie, maar ook wat exclusievere dingen zoals geurstokjes. Allemaal hebben ze de geur Candy Blossem, een redelijk snoepige geur met een vleugje bloesem. Persoonlijk denk ik dat bijna iedereen deze geurcombinatie wel lekker vindt.
Maargoed, back to the point! Vandaag review ik dus de Foamy Body Wash voor jullie. Ik ben gek op baddingen die schuimen, hoe meer hoe beter! Vooral de foams van de Rituals vind ik geweldig. Overtreft Sabon Rituals?
De verpakking  meisjesachtig en subtiel. Babyroze en wit komen extra naar voren. Een lieflijke verpakking die zich heel erg aansluit bij de geur.

  De substantie is romig, zoals een goede foam hoort te zijn. Ik ben die van Rituals dus gewend, en vond deze daardoor eerlijk gezegd wat waterig. De substantie had van mij wel wat dikker gemogen. De geur komt dan wel weer heel erg terug op je huid, heerlijk! De geur was over de hele badkamer te ruiken, hmm.  Ook het pompje werkt handig, de hoeveelheid die eruit komt is precies goed: Niet te veel, niet te weinig. 
Het is wel mijn geur, en gewoon een prima product. Niks op aan te merken. Ik vind het leuk dat Sabon met zo'n nieuwe lijn komt, speciaal gericht op wat jongere meiden. Wel vind ik dat ze wat meer uitdaging hadden mogen nemen. Als je totaal verschillende geuren neemt, heb je weer eens wat anders. Niet dat ik deze geur niet lekker vind, maar het is best wel standaard. Een eigen geur, typerend voor Sabon, wat een aantal producten zeker hebben, is toch wat leuker. Deze geur ken ik wel. Je neemt dan natuurlijk wel de uitdaging of mensen het zullen kopen.





De Foamy Body Wash bevat 200 ml en is voor 14,95 te koop bij Sabon of online op Sabon.nl

Gaan jullie wat kopen uit de Girlfriends collectie?

Liefs, BeautyWithUsx.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten