maandag 6 januari 2014

Review Barry M producten

Hey guys!
Zondagavond heb ik van de andere blogster een donkerpaarse mono-oogschaduw en een groen oogpotlood gekregen, die zij een tijdje geleden kreeg opgestuurd. Ze vroeg of ik ze wou reviewen, en ik zei natuurlijk ja!
Ze zijn allebei van het merk Barry M, voor mij totaal onbekend, dus ik ben erg benieuwd! Jij ook? Lees dan verder!

















Ik ga beginnen met het oogpotlood.
Toen ik mijn make-up op wou doen, pakte ik deze er eerst bij en swatchte hem even. Prachtige kleur! Ik wou hem meteen uitproberen, en hij was heel mooi!










Voordat ik hem had geswatcht wist ik niet goed of deze kleur wel bij me zou staan, maar hij was mooier dan ik dacht! Hij heeft ook een goede pigmentatie.
Verder blijft hij niet heel lang zitten, wat ik ook niet fijn vind. Aan het eind van de dag zat het dus wel onder mijn oog, wat niet mooi was en niet mijn bedoeling was.
Ik ben erg tevreden over hoe hij eruit ziet maar over hoe lang hij blijft zitten wat minder, hij ging na een tijd dus onder mijn oog zitten. (Waar ik al bang voor was)








Dan is de oogschaduw aan de beurt!
Eerlijk gezegd dacht ik toen ik hem in het doosje zag zitten: dit is echt niet mijn kleur. Maar toen swatchte ik hem, en hij was ook weer mooier dan in het doosje. Een nadeel vind ik dat als je hem te veel uitveegt, dus te veel swatcht, de kleur verdwijnt. Dan is de pigmentatie eraf en zie je alleen nog wat glittertjes. Dat is erg jammer. Verder is het alsnog niet echt mijn kleur, maar ik ging hem wel proberen, en ik vond het een erg mooie kleur! Niet te donker, niet te opvallend, gewoon goed!
Ik heb deze oogschaduw met oogschaduwbasis opgedaan, en hij bleef goed zitten, tot aan het einde van de dag.




















Dat was het alweer! Ik ben over het algemeen wel tevreden over beiden producten, behalve dat het oogpotlood wat uitliep, en de pigmentatie van de oogschaduw iéts minder goed was.
Op bonbeauty.nl vind je nog veel meer Barry M producten! Hebben jullie al eens op de website gekeken?
Liefs, BeautyWithUsx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten