vrijdag 27 september 2013

Recept: Heeeerlijke Witte Chocolademelk!

Hoi iedereen! Omdat het weer een stuk kouder wordt komende weken, moest ik ineens weer denken aan die heerlijke witte chocolademelk die ik vorig jaar in de winter en herfst dronk. Ik ben van plan het deze winter en herfst ook weer  te drinken (als ik alle ingrediënten in huis heb!) Benieuwd naar meer? Lees dan verder!

Witte chocolademelk ♥
Ingrediënten voor 5 mokken:

-1 kaneelstokje
-80 gram witte kookchocolade
-1 theelepel vanille extract
750 ml slagroom (Niet uit de spuitbus!)
-1/8 theelepel nootmuskaat (heel weinig!)
-1/4 theelepel amandel extract
Doe de slagroom, de witte kookchocolade, het kaneelstokje en de nootmuskaat in een pan op een laag vuurtje en blijf het roeren tot de kookchocolade is gesmolten. Haal het kaneelstokje eruit. Haal de pan van het vuur en voeg het vanille- en amandelextract toe. Schenk het drankje in mokken en je voelt je weer helemaal in de gezellige herfststemming! Je kan naar smaak bijvoorbeeld kaneelpoeder, slagroom of  marshmallows toevoegen!




Dat was het alweer! Ik hoop dat jullie het ook zo heerlijk vonden! :)
Liefs, BeautyWithUsx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten