zondag 15 september 2013

Aanbiedingen van aankomende week

Heeee!

Een tijdje geleden heb ik wel eens een artikel gemaakt over de aanbiedingen van winkels, en ik merkte dat de reacties hierop heel erg positief waren. Ik krijg zelf elke week een pakket met een hoop folders binnen, van winkels. Er is nu ook een app, die heet Reclamefolder. Een ontzettend handige app om te downloaden! Je kunt in deze app niet alleen alle aanbiedingen zien, maar ook knippen, plakken, ze op je prikbord zetten enzovoort. Ook is er nog zo'n vergelijkbare app, die heet Spotta. Ik heb hier verder geen ervaring mee, maar dit zal denk ik vergelijkbaar zijn met de Reclamefolder app. Maargoed, let's get started!



Ik kan natuurlijk niet van elke winkel, elke aanbieding benoemen. Maar, ik heb de aanbiedingen die ik het leukste vond voor jullie op een rijtje gezet. (Ik heb voor elke winkel bewust voor een ander lettertype gekozen, zodat er een duidelijk onderscheid is.)


Leen Bakker heeft allerlei leuke sierkussens. Een ruim assortiment, in meerdere soorten, maten en kleuren. De kussens zijn te koop vanaf 6,49 en op bijna elk kussen is deze week wel wat korting. Leuk om je kamer wat gezelliger mee te maken! (*Hint* voor een aankomend artikel..)
Ook heeft Leen Bakker een serie, genaamd Plush. Aan de naam en het plaatje te zien, is dit een zachte collectie. Met kussens, fleecedekens enzovoort. Op de serie Plush is nu 40% korting!


De Dirk van Den Broek heeft deze week gigantische korting op Andrélon. Je betaald nu voor 4 flessen shampoo of conditioner 5 euro. Dat is iets meer dan 1 euro per fles! Ook op de Milka chocolade repen zit fikse korting. Voor 4 repen betaal je nu 1,99. Je hebt daarbij de keuze uit Milka confetti, oreo, tuc cracker en Lu biscuit. 


De Tuinen heeft nu 25% korting op de Inecto Coconut lijn, beter bekend als Pure Coconut. Ik heb hier zelf een product van, en ik ben er heel erg over te spreken. De meeste producten met kokosgeur, vind ik vaak te opgezet en overdreven.Dit is een subtiele geur, maar er is zeker kokos aanwezig. 


De big Bazar heeft nu Sally Hansen nagellak in het assortiment. Je betaald nu voor 2 flesjes nagellak 3 euro. Wow! Echt supergoedkoop. 


Etos geeft nu op alle, ja je leest het goed, ALLE make-up 30% korting! Van huismerk, tot Rimmel, Maybelline, Miss Sporty, noem maar op. Ditzelfde geldt voor alle geuren! Ook hebben ze wat restantenverkoop, bijvoorbeeld dag- en nachtcrèmes van Dove, die kosten nu 3 euro! Ook op de Palmolive douchegels is nu korting, je betaald nu maar 1 euro per fles varierend van 250 tot 300 ml. Ik snap als dit stukje een beetje onoverzichtelijk is, maar je kunt het beste even gewoon bij Etos langsgaan. Ontzettend veel korting, op nog veel meer producten dan ik in dit korte stukje heb kunnen noemen.



Ten slotte Kruidvat, die komen ook altijd weer aan met zulke geweldige acties. Op Garnier is nu 1+1 gratis, en... Ze hebben weer het nagelfestival! Dat houdt in, op alle Nagellak, welke combinatie dan ook, 1+1 gratis! Ook op Nivea en Therme is korting: Op Therme geldt de actie 2+1 gratis, voor Nivea is het deze week 2+2 gratis. 


Dat was het dan weer! Ik hoop dat jullie wat aan dit (misschien wat onoverzichtelijk) artikel hebben gehad.


Liefs,

BeautyWithUsx

3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Ik blader zelf ook altijd alle (digitale) foldertjes door.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Handig, zo blijf je op de hoogte van alle lopende acties. :)

      Verwijderen