dinsdag 10 september 2013

Review Trind verzorgingslakjes 1

Vandaag heb ik reviews voor jullie van een aantal Trind producten. Een paar weken geleden kreeg  ik  een aantal nagelverzorgingsproducten opgestuurd. Vandaag zullen jullie mijn mening lezen over 3 van de lakjes: de Nail Repair Matt, de Nail Balsem en de Ridge filler. Aan m’n vriendin (de andere blogster van BeautyWithUs) heb ik de andere 2 lakjes gegeven. Zij gaat deze voor jullie reviewen, hier schrijft ze nog een artikel over. Het zijn alle 3 totaal onbekende lakjes voor mij, dus ik vond het leuk om daar ‘kennis’ mee te maken! Wil je weten wat ik er van vind? Lees dan snel verder.

















Om te beginnen met de Ridge Filler. Ik had hier nog nooit van gehoord, terwijl het wel altijd een gemis bij mij is geweest. Sommige lakjes, lakken namelijk heel streperig. Ik vind dat altijd zo lelijk, dat ik het er dan meteen weer vanaf haal. De Ridge Filler is een basecoat, die je nagels egaliseert. Trind beschrijft het als een base coat die ribbels en oneffenheden in de nagel opvult. Zo is het een glad, egaal oppervlak voor het aanbrengen van de nagellak. Op mijn nagels werkt dit wel, maar ik heb het alleen met 'niet-strepende' lakjes geprobeerd tot nu toe. Daarom heb ik een lakje gepakt uit mijn stash, waar ik heel ontevreden over ben. Waarom? Precies, hij lakt streperig. Ook met deze base-coat? Laten we gaan kijken!

 Oke, een nagelwiel is natuurlijk al helemaal egaal, maar alsnog.. De strepen zijn helemaal weg. De lak is wel best wel stroperig en dik vind ik zelf, maar blijkbaar is dat nodig. Het verbaasd me alleen wel, dat de lak echt snel droogt, terwijl hij zo stroperig is. Het lakt ietsjes moeilijker, maar echt last heb je er niet van. Ik raad de Ridge Filler echt aan. Zoals je op de foto kunt zien: de lak is vrijwel streeploos. Het is trouwens een lakje van de Intertoys, van Pink Tease. Hij was goedkoop, dus ik had dit eigenlijk wel verwacht. Maar ik vind het wel een mooi kleurtje, dus ik ben wel blij dat ik hem, samen met de Ridge Filler, toch kan gebruiken!




De Nail Balsem heb ik de afgelopen week ook voor jullie getest. Hier ben ik wat minder enthousiast over. Trinds beschrijving van dit product: Heb je last van nagels die slecht groeien of heb je broze en droge nagels? Deze problemen worden meestal veroorzaakt door een tekort aan natuurlijk nagelvocht. Trind Nail Balsem is de perfecte hydratatie wanneer je nagels bijvoorbeeld breken, splijten en scheuren. Het bevat natuurlijke vochtinbrengers en is vetvrij. Als je nagels zowel zacht als brood zijn, zal de combinatie van Trind Nail Balsem en de Trind Nail Repair wonderen verrichten.

Het enige wat ik hiervan vind kloppen, is dat hij vetvrij is. Dat hij vocht inbrengt, merk ik verder niets van. Ik smeerde hem op, nadat ik mijn nagels gedaan had. Door de nagellakremover waren ze best wel uitgedroogd, dus het leek me een ideaal moment om dit product te testen. Ik vind de geur wel aangenaam, maar dat is het dan ook wel. Na 10 minuten waren mijn nagels alweer droog. Een half uur later bracht ik de nagelbalsem weer aan. Misschien was het een foutje? Maar nee, alweer was de duur van dit product kort..

Ten slotte de Nail Repair (Matt. Dit is dus een matte nagelverharder. Ik heb al een nagelverharder van Trind, hier ben ik best wel over te spreken. Maar, geldt dat ook voor deze?
Trind beschrijft dit als een effectieve, niet-glanzende  nagelversterker voor sterke en soepele nagels. De unieke formule van Trind verbindt de eiwitmoleculen met elkaar, waardoor een eigide structuur ontstaat die de nagel sterker maakt. Over dit product ben ik wel tevreden. De andere nagelverharder van Trind, die ik al had, is eigenlijk een beetje vergelijkbaar met deze. Ze werken allebei prima, je merkt wel echt verschil als je het niet gebruikt. Je nagel groeit sneller, en is steviger. Hij is indrukbaar, zonder dat je hem buigt, als je snapt wat ik bedoel. Het enige verschil is dat deze matt opdroogt, en de ander glanzend. Ik vind beide effecten eigenlijk wel leuk.





Trind is te koop bij oa Etos. Er komt ook een webshop, zodat je ook digitaal van Trind kunt genieten en bestellen. Zodra dit zover is, komt hier nog wel een artikel over.

Liefs,
BeautyWithUsx ♥

4 opmerkingen:

  1. Anoniem9/11/2013

    dat lakje van de intertoys is echt slecht ik heb hem ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem9/11/2013

    wel leuke revieuw! :) Misschien dat ik de ridge filler ga kopen dan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die ridge filler lijkt mij ook wel goed!

    X esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Esmee, ja ik kan hem je echt aanraden! ;)

    BeantwoordenVerwijderen