zondag 1 september 2013

Terugkomende trend: The Boyfriend Jeans

Hee iedereen! Wat weer echt een trend word, zijn de Boyfriend Jeans! 

Wat is nou weer een ''boyfriend jeans'' ?! Denken sommige van jullie misschien wel..
Eerst maar wat info over de boyfriend jeans!
De trend is in 2009 uitgebreid toen actrice Katie Holmes werd gezien in het dragen van Tom Cruise's jeans na een Broadway Repetitie. Andere beroemdheden begonnen later Katie na te doen, en zo werd het een echte trend!


Ikzelf  (de medebeheerder die dit nu schrijft), heeft stiekem nog geen boyfriend jeans in mijn kledingkast hangen. Vroeger had ik er 2, maar die pas ik nu allang niet meer. Ik heb vooral Skinny Jeans, ik voel me daar ook wat ''vrouwelijker'' in, doordat je figuur er mooi in uitkomt. 


Goed, genoeg over mij. 
Nu over naar hoe moet je het dragen/combineren!

Je kunt de jeans met verschillende schoenen combineren. Je kunt het bijvoorbeeld met leuke Nikes dragen, maar net zo goed met hakken! Het is aan jou wat je er mee doet. Als je er hakken bij draagt, kan je erboven bijvoorbeeld een leuke vrouwelijke top dragen, of een leuk satijnen blouse. Dan ga je meer de vrouwelijke kant op. Maar je kunt er net zo goed een leuk jasje met een simpel shirtje dragen, de keuze is aan jou! :)

Dat vind ik ook zo leuk aan boyfriend jeans: Je kunt er van alles mee combineren, in verschillende stylen!
Hebben jullie al een boyfriend jeans gescoord? Laat het ons weten, dat vinden we erg leuk! :) Liefs, BeautyWithUsx ♥


5 opmerkingen:

  1. Anoniem9/06/2013

    Nog niet, maar dat gaat zeker gebeuren! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb er een van de h&m, hij was wel duur namelijk 40 euro!! :o gelukkig kreeg ik m van mn moeder!

    X esmee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! 40 euro valt best mee voor een broek, nouja het ligt er natuurlijk wel aan waarmee je het vergelijkt, maar beter iets meer ervoor betalen dan kinderarbeid, vind ik (;

      Verwijderen
    2. ja, mn vriendin heeft er een en die was maar 20 euro!! hoe bedoel je trouwens met kinderarbeidt?
      X esmee

      Verwijderen