zaterdag 31 augustus 2013

Terug van weggeweest..

Hey allemaal!

Misschien merken jullie wel, dat er de laatste tijd niet heel veel artikelen meer online komen. Misschien ook niet, iedereen heeft/had vakantie dus op meerdere blogs zat een tijdelijke 'stop'. Nu denk je misschien: Huh, jullie hebben die stop al gehad? Dat klopt. Maar ook nadat we terug waren van vakantie is het (vooral vanaf mijn kant) erg stil geweest op BeautyWithUs.


Dit komt namelijk, omdat mijn laptop al een tijdje stuk is. Hier werkte ik altijd op en toen kon dat dus niet meer. Gelukkig hebben jullie hier toen niet zoveel van gemerkt, omdat ik een maand vooruit had gewerkt. Daarna heb ik een tijdje op mijn moeders computer alle artikelen gemaakt, maar ik vind dit zelf helemaal niet handig, ik moet heel veel foto's er opslaan bij haar bestanden en bovendien heeft zij hem zelf natuurlijk ook best veel nodig.

Maar.. Ik heb goed nieuws! Mijn laptop wordt nu gemaakt. Wanneer ik hem weer heb, weet ik nog niet. Maar ik krijg ook een computer! Gisteren heb ik hem besteld, dus hij zal (misschien zelfs wel vandaag) snel binnen zijn. Ik ben hier superblij mee, zo kan ik weer wat meer gaan bloggen, en andere dingen doen natuurlijk.

Nog heel even geduld jongens! :) (De andere beheerder post nog wel gewoon, hoor!)

Liefs,
BeautyWithUsx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten