vrijdag 23 augustus 2013

Review: ColorMagic palletje.

Afgelopen week was ik even bij de action geweest en ik zag dit nagemaakte Dior palletje, alleen dan budget. Deze kostte namelijk 0,50! Er waren 2 verschillende varianten, maar omdat ik zelf meer van Nude houdt heb ik dan ook hier voor gekozen. Ik was heel erg benieuwd naar de pigmentatie, want voor 0,50.. Moet je dit palletje echt hebben, of is die 0,50 echt weggegooid geld? Lees snel verder.

                                                        

Het palletje is bestaand uit 2 delen, met elk 5 opbouwende kleurtjes. Aan de linkerkant van het palletje zitten allemaal nude kleurtjes. 
De pigmentatie is zeker niet slecht, maar even voor de duidelijkheid: Je moet wel zo'n 6 keer met je vinger door het palletje heengaan om er deze pigmentatie van af te laten komen. Maar wat verwacht je dan ook voor 50 cent. Voor deze prijs is de pigmentatie van dit palletje echt goed. Ik zou hem niet heel vaak gebruiken, omdat je de pigmentatie vrij laat ziet. Maar voor af en toe, best te doen!


Liefs, BeautyWithUsx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten