dinsdag 13 augustus 2013

BELANGRIJK: Geen posts.. sorry!

Heee!

Allereerst, sorry! Er is best een tijdje niks online gekomen.. De andere blogster heeft gemeld dat ze op vakantie was, in het laatste artikel. De bedoeling was, omdat ik bijna overal wifi had, wel gewoon posts online zou kunnen zetten. Weken van te voren heb ik ontzettend veel vooruit zitten werken, omdat ik niet op vakantie ga zitten bloggen, dat had ik van tevoren bedacht. En ook omdat ik best veel dingen gedaan heb, was daar gewoon geen tijd voor. Maar nu zul je vast denken, vooruitwerken? Huh? Er is niks online gekomen.. Dat klopt. Op de meeste plekken waar ik internet had, was de WiFi ontzettend traag. Sommige deden het niet eens, laat staan dingen opzoeken op internet. Ook stond mijn youtube kanaal nog ingelogd, en dat wilde ik graag zo houden. Op het begin logte ik steeds uit en weer in, maar door het internet.. juiist, dat was gewoon geen optie..

Maar, het voordeel is, dat ik nu wel weer wat vooruit heb staan voor de komende maand, dus eigenlijk is het zo erg nog niet. Nouja, je snapt wel wat ik bedoel, er zit ook zn voordeel aan. Maar ik baal er wel echt van dat het blog zo 'verwaarloost' is door mij.. Sorry!

Ik hoop dat jullie het begrijpen, en natuurlijk komt er zo dan wel weer een echt artikel online! :)

Liefs,
BeautyWithUsx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten