zaterdag 17 augustus 2013

Favoriete youtubers


YouTube.. Geweldig. Vroeger dacht ik dat YouTube alleen bestond uit liedjes, nu weet ik wel beter. Natuurlijk is de ene YouTuber wat leuker om naar te kijken dan een ander, vandaag laat ik jullie zien wie mijn favorieten zijn!

Ik kan er wel wat over vertellen, maar het is leuker als jullie een kijkje nemen op de kanalen. Eigenlijk voor elke favoriet van mij geldt: filmpjes zijn leuk om naar te kijken, de onderwerpen die worden besproken zijn leuk, er is goed bewerkt en de duur van het filmpje is ideaal. De ene upload wat meer dan de ander, hoe meer, hoe leuker natuurlijk. Maar aan de andere kant, je kan er niets aan doen hoe druk je het hebt, jongere youtubers zullen het wat minder druk hebben met school enzo.



Dit zijn mijn favorieten! Wie weet sta jij er de volgende keer dat ik dit artikel maak, ook wel in. Heb je een leuk YouTube kanaal waar ik even op moet kijken? Laat het in de comments achter en ik geef je mijn mening erover in de comments.


-Beautygloss - Mascha, iedereen kent haar inmiddels wel, als grootste beautyblogger van Nederland. Haar filmpjes zijn goed bewerkt, leuk om te kijken en ze is gewoon echt super! Tot mijn favoriete YouTubers behoort ze zeker.






-BeautyLabNL - Wauw, dit kanaal is ook zo goed. Ik ben nog niet zo lang op haar geabboneerd, maar net als Mascha: goed bewerkte filmpjes en je ziet gewoon echt dat hier veel tijd in besteed is.Kanaal van BeautyLabNL

-BeautyLifeOfHeleen - Heleen is zo'n leuke, spontane meid! Ze is geloof ik nu 13 of 14, en ik vind het heel knap dat ze nu al zo leuk en goed filmt. Haar filmpjes zijn leuk om naar te kijken, ook afwisselend.beautylifeofheleen

-BeautylifeWithBabette - Babette! Ze krijgt best veel haat door een aantal ruzies die via YouTube zijn geweest, dat zie je ook wel in de comments. Maar ze gaat supergoed door, trekt zich er niets vanaan. Ze is nog maar 11, zo knap dat je dat op die leeftijd al kan, ook met bewerking enzo.

-Esliek - Esther kan goed bewerken en ze is gewoon zo leuk om naar te kijken! Vrolijk, spontaan, filmt over leuke onderwerpen: Daar houdt ik van!esliek

-Fashionmill - Milly, ook zo'n leuke YouTuber. Ik weet, ik val in de herhaling maar voor mij is het gewoon belangrijk als een YouTuber vrolijk is, leuk filmt, goed bewerkt en niet te lange of juist te korte filmpjes maakt. En eigenlijk al mijn favoriete YouTubers 'voldoen' aan deze eisen, haha!

Fashionmill

-Organisedbeauty01 - Charlotte is nog maar jong, als ik me niet vergis 12 of 13. Ontzettend knap, ik heb er echt respect voor hoe al die mensen dit doen, zelfs op zo'n jonge leeftijd. Vrolijk is ze zeker in haar filmpjes!✿ ORGANISEDBEAUTY01 ✿

-Teske de Schepper - Teske is iemand die vast iedereen wel kent. Orginele filmpjes, goed bewerkt en ze is leuk om naar te kijken. Ze gooit best een deel van haar leven op Youtube, zeker ook privé, haar relatie enzo. Ook Mascha van Beautygloss doet dit heel erg, dit waardeer ik zo! Ze zijn gewoon zichzelf, dat merk je dan aan alles.Hoi. Ik ben een meisje.

-Sophie Nagellak - Een wat kleinere YouTuber, qua leeftijd en abbonees. Ik denk dat sommige van jullie haar niet kennen, maar ze maakt wel superleuke filmpjes en is supercute om naar te kijken.Sophie Nagellak

-Foodgloss - Het nieuwe kanaal van Mascha en haar zumbalerares. De lekkerste en leukste recepten worden gemaakt in filmpjes. Leuk en lekker!Foodgloss

-Jennifer van Lohuizen - Jennifer is ook redelijk jong, volgens mij 12 of 13. Ze maakt leuke filmpjes en bewerkt goed.

 Jennifer van lohuizen

-Lenette12345 - Lenette is zo spontaan en leuk om naar te kijken! Ze bewerkt echt leuk, en filmt over leuke onderwerpen.Lenette12345

-MissLipgloss - Cynthia, ze is een tijdje weggeweest maar komt nu weer met boordevol leuke filmpjes!MissLipglosss

-Lifestylebysimone - Simone is cute, leuk en lief om te zien. Ze filmt leuk en ik heb er echt respect voor hoe zulke jonge mensen alles al zo goed kunnen enzo.Simone
Liefs, BeautyWithUs.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten