donderdag 22 augustus 2013

Deze fraaie variant van earcuffs: Hot or Not?

Hooi iedereen! 
Vandaag weer een Hot or Not artikel met als ''thema'': Deze bijzondere earcuffs! 

oorsieraad

Ik ben heel benieuwd naar jullie mening.. Ik zelf vind dit zeker Not! Het is origineel en leuk voor Halloween als je als robot bent verkleed, maar om hiermee over straat te lopen is toch wel een beetje apart. Voor mij is het nogal opvallend. Maar een oorbel van deze kristallen vind ik prachtig!
 Ik vind 1, 2 of 3 oorbellen in m'n oor al voldoende, laat staan zo'n heel ding om je oor van kristallen! 

Jullie weten nu mijn mening, maar, wat is jullie mening? Zet het in de comments! :)

Liefs, BeautyWithUsx

4 opmerkingen:

  1. Anoniem8/22/2013

    not! ik vind het echt lelijk, ik zou het ook nooit kopen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem8/22/2013

    Niet echt mooi.. Ik vind dat het je look verpest :$

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem9/02/2013

    Mooi! Ik heb het zelf ook en het staat me prachtig. Echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem9/02/2013

    Mooi! Ik heb het zelf ook en het staat me prachtig. Echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen