donderdag 15 augustus 2013

Review: Lipstick essence

Hey allemaal!Vandaag een review over een lipstick, van essence. Normaal gesproken draag ik nooit lipsticks,


omdat ik het idee heb dat je foutjes bij lipglossjes minder snel ziet dan die van lipsticks. En nou ben ik zelf niet de precieste.. Ook ben ik iemand die niet graag opvalt, maar wel een kleurtje op mn lippen wil hebben. Lipsticks zijn meestal net iets té voor mij, en bruine kleurtjes draag ik niet graag.


Ik kwam laatst in de Kruidvat en kwam deze lipstick tegen. Ik swatchte hem op mijn hand, wat een prachtige kleur! Boordevol glitters. Op je lippen ziet hij er uit als een wat drogere lipgloss, vind ik zelf. Er komt namelijk niet veel glans van af, logisch; het is een lipstick! Geen lipgloss! Al moest ik even aan het idee wennen, ik met lipstick, waar ik totaal niet van houd, voor deze maak ik een uitzondering. Hij is heel mooi subtiel, heeel lichtbruin. (Waarvan ik eigenlijk verwacht had dat dit me niet stond!) met kleine glittertjes die op je lippen heel mooi uitkomen en het plaatje helemaal af maken. De lipstick is in nummer 58 dazzling beige.

De pigmentatie is ook goed, je ziet duidelijk dat je wat op je lippen hebt. Alleen het valt niet super erg op, maar door de glittertjes wel iets meer. Deze lipstick is budget, dus mocht je langs Kruidvat of Trekpleister komen zou ik zeker even kijken naar deze prachtige lipstick.Liefs, BeautyWithUs ♥

3 opmerkingen:

  1. Ik zou het leuk vinden als jullie hem ook op je lippen laten zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. R had deze prachtige lippenstift gekocht. Ik weet ook niet waarom ze hem niet geswatcht heeft! :( Liefs x

      Verwijderen
  2. Anoniem8/22/2013

    ik ben het eens met noes!

    BeantwoordenVerwijderen