maandag 23 september 2013

Shoplog

Vandaag heb ik een shoplog voor jullie. Het is eigenlijk een collective haul, want ik heb niet alles in een keer gekocht. Ik vind het altijd heel leuk om van andere mensen te zien wat ze gekocht hebben, maar ik doe het zelf eigenlijk nooit. Terwijl ik best vaak dingen koop, haha. Ben je benieuwd wat ik gekocht heb? Lees dan snel verder!



Ik ben in 2 winkels geweest, in de Kruidvat en een klein onbekend winkeltje. Hier begin ik ook gelijk mee, want dit zijn maar 3 kleine dingetjes. 

Het winkeltje is namelijk een winkel waar je inkt kunt laten bijvullen. Nu denk je misschien, wat doe jij daar? Sommige pakketjes worden niet thuis bezorgd, maar bij afhaaladressen. Dat winkeltje is een van die afhaaladressen. Ik was er dus toevallig, en zag er 3 zakjes met gummetjes erin. Ik vind gummen in vormpjes erg leuk. De zakjes waren niet doorzichtig, dus het was nog een soort van verassing welke gum je kreeg, haha. Ik heb het twittervogeltje, een oude televisie en een soort drumstel? Ik weet niet precies wat dit is. De gummetjes kostten 0,50 per stuk.

Daarna ben ik nog even naar Kruidvat geweest. Allereerst heb ik daar 2 cadeausets gekocht. Er was namelijk een actie, 1+1 gratis op alle cadeausets. Ik had nog deodorant nodig, en toevallig was er een cadeauset met de deodorant erin die ik wou. (So…? Kiss me) Ook kreeg je dan de parfum erbij, in diezelfde geur. De parfum bevat 10 ml. Deze cadeauset kostte 3,99.














Ik mocht dus een andere cadeauset gratis uitzoeken. Ik ben de laatste tijd best wel bezig met het kopen en voornamelijk gebruiken van bodylotions en bodybutters, dus moest ik natuurlijk wel een set hebben die een van die twee bevatte. Deze set sprak me wel aan; Er zaten 2 badbruisballen in en een bodylotion. Ik vind badbruisballen leuk voor in bad natuurlijk, maar ook voor bijvoorbeeld een voetenbadje. De bodylotion ruikt heerlijk naar kaneel. Ik heb hem ook al even getest, hij is heel erg fijn!















Bij het kortingsgedeelte vond ik de Vogue knetter bodygel. Ik was hier heel erg benieuwd naar, en heb hem daarom ook maar meteen in mijn mandje gegooid. Ik ben er helemaal weg van, zo’n grappig gevoel dat getintel! Helaas gaan ze uit het assortiment.. L Ik vond ze zo leuk, dat ik later nog terug ben gegaan en 2 back-ups heb gekocht. Maar ik denk eigenlijk ook wel dat dit meer leuk is voor de fun, na een weekje gebruiken ben je het wel weer zat heb ik het idee.










De ‘nieuwe’ nagellakremover moest ik ook maar eens gaan kopen, vond ik zelf. Nieuw is hij al niet meer, maar althans voor mij dan, omdat dit de eerste keer was dat ik hem kocht. Ik heb het over de nagellakremover waar je je vinger in moet doen, draaien, en tadaa: je nagellak is volledig van je vingers verwijderd. Dat onhandige gedoe met watjes ben ik ook wel een beetje zat, dit is veel makkelijker. Ook heb ik het idee dat de geur meer binnen het flesje blijft. Deze kostte 2,50

 









Over de bodycream van Dove was Simone, ( youtube.com/LifeStyleBySimone ) heel enthousiast. Toen zij erover vertelde, spraken me met name de geuren heel erg aan. Hij bevat sea butter en vanilla. Hmmm.. Hij ruikt zo lekker! Goedkoop vond ik hem niet, gelukkig kreeg ik hem van mn moeder, haha. Hij kostte 7,12.

Ten slotte van de ‘non-beauty’ dingen heb ik 
nog 2 kamerspray's gekocht, in de geuren Wild Berries en Sweet Vanilla. Ik heb nooit kamersprays gehad, maar eerlijk gezegd had ik het eerder ook nog nooit echt gezien. Deze was nu afgeprijsd van 4,95 naar 0,99. Een leuke prijs om het te proberen vind ik zelf. J







Dan heb ik nog 2 lipglossjes en een nagellakje gekocht, alles is van Essence. De lipglossjes heb ik gekocht omdat ze uit het assortiment gaan. L Ik wou ze toch nog graag kunnen bemachtigen, en ze waren nu ook nog goedkoper. Ik heb de Stay With Me lipgloss gekocht in nummer 10: Pretty Witty. Eerlijk gezegd valt deze me wat tegen, net als mn andere lipgloss van deze lijn.. Ik weet niet, maar ze komen zo BAM IN YOUR FACE over bij mij. Echt heel fel, opvallend, nee.. Gelukkig was hij maar 0,50, dus zo erg is het dan ook weer niet. 


Ook heb ik de XXL shine lipgloss gekocht, in een peachy kleur. Hij ruikt heel fruitig en fris, en ik vind hem supermooi! Het is in de kleur 18: sparkling papaya. Als je hem bij jou Kruidvat nog kunt halen, raad ik je dit zeker aan! Hij kost nu maar 0,50, en is heel erg fijn. Het enige nadeel is dat hij best wel plakkerig is, heel veel mensen hebben hier een ontzettende hekel aan maar ikzelf vind het niet zo’n probleem. ;)

 









Als laatste heb ik de Essence glow in the night topcoat gekocht. Ik heb al meerdere glow in the dark lakjes gehad, en dit is serieus de eerste die het GOED doet! Van sommige komt een klein straaltje ‘glow’ af, maar meer dan ook niet. Deze zie je in het donker heel goed. Ik vind het heel gaaf! Daarnaast is het ook gewoon een topcoat, dus je nagellak/nailart wordt ook nog eens beschermd. Deze kost 1,89

Waar willen jullie reviews van zien? Ik denk dat sowieso nog een review komt over de glow in the night topcoat, althans, als ik het effect goed op de foto kan krijgen. Ook over de Dove bodycream ga ik zeker weten wat schrijven, maar verder: Waar willen jullie nog meer iets over lezen? :)

Liefs,


BeautyWithUsx


5 opmerkingen:

  1. Anoniem9/23/2013

    Leuk!! Ik wil graag een review van de topcoat en de knettergels

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem9/23/2013

    Je maakt best wel veel spelfouten.. Nouja letters ertussen.. Ik zou hier de volgende keer ewel ff opletten want voor de rest is het een superartikel!! En dat stoort dan bestwell Als je snapt wat ik bedoel (Niet hatend bedoeld ) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. um, ik weet nie waar jij het over hebt want ik zie geen spellingsfouten?? en ook geen letters ertussen ofso dus het stoort me niet. mij lijkt trouwens een review wel leuk over glow in the dark topcoay!
      X esmee

      Verwijderen
    2. um, ik weet nie waar jij het over hebt want ik zie geen spellingsfouten?? en ook geen letters ertussen ofso dus het stoort me niet. mij lijkt trouwens een review wel leuk over glow in the dark topcoay!
      X esmee

      Verwijderen
    3. @Esmee, ahw, dankjewel! Ik zie ze inderdaad ook niet. Over de glow in the dark topcoat komt nog een review!

      Verwijderen