zaterdag 14 september 2013

Review Trind verzorgingslakjes 2

Hey!
Vandaag weer een review van Trind, maar dan door de andere beheerder. Van m'n vriendin, de beheerder die het vorige Review had geschreven, heb ik 2 lakjes van Trind gekregen die zij opgestuurd kreeg. Hier was ik heel blij mee, en ik wou er ook graag een review over schrijven! Helaas had ik het deze week weer enorm druk met school, waardoor het bericht vandaag pas online kon komen. Ik ben erg nieuwschierig naar de gekregen lakjes, en ik ben benieuwd of het ook echt werkt/helpt! Ben jij ook benieuwd? Lees dan verder! :)




Ik heb van de andere beheerder deze 2 lakjes gekregen: 
De Nail Brightener (waardoor je nagels witter worden), en de Cuticle Balsem (Nagelriem Balsem). 




Als eerste test ik de Cuticle Balsem uit. Deze is roze van kleur, en ruikt ook niet slecht! De bedoeling van deze balsem is dat je droge nagelriemen weer ''Perfect'' worden verzorgd. Deze balsem bevat vochtinbrengers en is vetvrij.

Ik heb de nagellak van m'n nagels gehaald, en heb de balsem aangebracht op m'n nagelriemen.
Ik vind het een beetje moeilijk te beschrijven.. In ieder geval ruikt en voelt het heel lekker fris, en het duurde 10 minuten toen het helemaal droog was. M'n nagelriemen voelden daarna lekker zacht en zeker niet droog aan.







Daarna heb ik de Nail Brightener getest. Deze is doorzichtig, en ruikt zeker niét aangenaam! De bedoeling van dit verzorgingslakje is om je nagels een verfrissende en natuurlijke 'French look' te geven en om kleine imperfecties te camoufleren met maar één laagje. 




Toen ik het lakje aanbracht, rook gelijk m'n hele kamer naar nagellak: Minpuntje. Verder duurde het 16 minuten voor m'n nagels droog waren. Eerlijk gezegd kan ik het verschil niet echt zien/merken van voor ik het op deed, en nadat er een laagje opzat. Mijn imperfecties zijn ook niet 'gecamoufleert'.



Dat was het al weer! Ik ben tevreden over de Cuticle Balsem, maar wat minder over de Nail Brigthener: Ik had niet het gevoel dat hij echt werkt.


Trind is te koop bij oa Etos. Er komt ook een webshop, zodat je ook digitaal van Trind kunt genieten en bestellen. Zodra dit zover is, komt hier nog wel een artikel over.


Liefs,
BeautyWithUsx ♥





4 opmerkingen:

  1. Jammer dat eentje niet werkt D:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk artikel! indd jmmr dat de laatste niet werkt, maar de nagel riem balsem lijkt me wel goed!

    X esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje! Ja, jammer. Maargoed, kan gebeuren.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen