zondag 8 september 2013

Update #1: Engelse artikels, reviews en vakantie.


Hey allemaal!

Vandaag heb ik een update voor jullie. De laatste tijd hebben jullie, zoals jullie misschien in mn vorige artikel al wel hebben gelezen, niet zoveel van mij gehoord, vanwege mijn computer.. Dit is het eerste artikel wat ik geschreven heb op mn computer, yay! Ik vind het een hele fijne computer, hij is best wel snel en heeft best een groot beeldscherm. Het beeldscherm is ook een tv-scherm tegelijk, dus ik kan er ook makkelijk films op kijken enzo. 
Ik ben er heel  blij mee!  



Natuurlijk begint school weer. Maar.. ik ben al druk vooruit aan het werken. Nu is het niet nodig, maar over een tijdje als ik veel toetsen heb, vind ik het wel handig dat ik, voor het geval dat, in ieder geval wat klaar heb leggen. Een soort back-ups dus. 
De laatste tijd is m'n inspiratie wel een beetje op.. Behalve reviews weet ik niet zo goed waarover ik meer moet schrijven. En zo kom ik gelijk op mijn volgende punt, reviews. Ik twijfel best wel of ik dit met jullie wil 'delen', omdat ik hier een dubbel gevoel bij heb. Het is wel goed om hier bij stil te staan, en het houdt mij best wel bezig. Maar aan de andere kant denk ik, boeit dit iemand eigenlijk wel wat?! Anyway, als je dit niets vind, scrol gewoon verder. (; 

Zoals ik net al zei, soms is het best wel lastig om te verzinnen waarover ik moet schrijven. Niet altijd, hoor! Ik blog nog niet heel er lang, dus ik heb nog niet echt een duidelijk beeld gekregen van wat jullie leuk vinden om te lezen. Als ik een product koop waar ik heel enthousiast over ben, is het voor mij niet zo'n probleem; ik review het. Jullie moeten ook weten wat een topproduct dit is! Andersom ook natuurlijk, vind ik een product minder goed zal ik er soms ook een review van schrijven. Je hebt ook mensen die het helemaal gaan afkraken, wat ik aan de ene kant wel kan begrijpen: een product voldoet niet aan je verwachtingen. Maar, je kunt het ook eens anders gaan bekijken. De maker heeft er heel erg zijn best op gedaan, om het product zo goed mogelijk te maken. Niet alles lukt altijd even goed, iedereen maakt wel eens fouten. Je moet natuurlijk wel altijd eerlijk blijven, dat is het belangrijkste. Maar het helemaal afkraken, vind ik dan weer not. 

Er positief over schrijven, is dan natuurlijk ook geen optie. Want, de dingen waar jij zo 'positief' (wat je dus eigenlijk helemaal niet vind) over schrijft, kunnen misschien wel deel uitmaken voor een ander om het daadwerkelijk te kopen. Dit merk ik vooral heel erg bij samenwerkingen. Mij valt het op, dat sommige mensen bij die producten, het zó erg aanprijzen. Er zijn geen negatieve dingen te bedenken, alleen positieve. Het is heel aardig dat je producten krijgt om te testen, maar wat ik hiermee wil zeggen: blijf alsjeblieft eerlijk en oprecht! Oke, over sommige producten zul je misschien razend enthousiast zijn, maar er zullen ook wel eens producten bij zitten die je wat minder fijn vind. Hoe kun je daar dan alleen positief over schrijven? Omdat je bang bent dat bedrijven anders niet meer met je willen samenwerken? Maar het is dan niet erg, dat nietsvermoedende lezers, dat 'goede' product dan wel kopen? Ik moet zeggen, toen ik iets minder dan een jaar geleden begon met gastbloggen, dacht ik hier ook niet zo over na. Ik vond het ontzettend gaaf als ik kon samenwerken met bedrijven. Natuurlijk bleef ik wel eerlijk, als er slechte punten waren noemde ik die ook wel, maar ik hield me op dat soort momenten toch altijd in wat betreft negatief zijn over een product. Nu weet ik wel beter. Een lang verhaal.. Maar het heeft me de laatste tijd best wel aan het denken gezet. 

Als je een leuke ‘request’ voor artikels hebt, maakt niet uit wat het is, laat het ons alsjeblieft weten! In de comments, maar je mag natuurlijk ook altijd een mailtje sturen. (Mag over alles gaan, vragen, tips om de site beter te maken, opmerkingen etc…) Voor degenen die het nog niet wisten, onze email is: Beautywithusx@gmail.com

Ik heb een superleuke vakantie gehad. Ik ben zelf een maand weggeweest. Ook heb ik mijn kamer best wel veranderd. Eindelijk heb ik een ladekast voor mijn make-up en verzorgingsproducten. Ik zat hier al best wel lang over na te denken, want ik had niet meer genoeg ruimte in de bakjes waar het eerst in lag. Nu heb ik wel weer alle ruimte, ik ben er super blij mee! Het is echt precies wat ik in gedachten had. Voor de rest heb ik mijn kamer opgeruimd en nog wat gezelliger gemaakt. En er staat nu een computer in mijn kamer, haha.

Ten slotte heb ik nog een idee, waar ik al een tijdje over na zit te denken. Ik wil namelijk om de 2 weken, of iets meer/minder (ligt er ook aan hoe druk ik het heb met school..) een Engels artikel schrijven. Mijn Engels is namelijk, zacht uitgedrukt, niet heel erg goed. Ik wil dit heel erg graag verbeteren. Sinds kort kijk ik nu Engelstalige  films zonder ondertiteling en YouTube filmpjes van Engelse/Amerikaanse meisjes. Dit gaat eigenlijk best wel goed, verstaan gaat al steeds beter. Alleen het spreken/schrijven blijft voor mij een probleem. Als een soort oefening dus, lijkt het me wel leuk en leerzaam om dit te gaan doen. En misschien dat jullie er dan weer wat van leren door het te lezen, haha. Een van mijn redenen om dit plan door te gaan zetten is ook, dat ik me er heel erg over verbaasd heb hoeveel van onze pageviews buitenlandse meisjes zijn. (of jongens ;p) De meeste zijn natuurlijk afkomstig uit Nederland, maar er zitten ook behoorlijk wat buitenlandse tussen. Dit vind ik echt supergaaf! Alleen is het een beetje jammer dat die waarschijnlijk niks van ons blog begrijpen, haha.

Ik zit hier al best een tijdje over na te denken, laat ons !alsjeblieft! in de reacties weten wat je er van vind! Wat ik eventueel ook nog zou kunnen doen, is het artikel 2x online zetten, zowel de Engelse als Nederlandse versie. Ik ben heel benieuwd wat jullie van dit idee vinden! Ik denk dat ik binnen een week een besluit neem, daar komt nog wel een apart artikel over. Ik waardeer het heel erg als je een reactie achterlaat met je mening hierover.

Als allerlaatste heb ik nog een leuke verassing voor jullie.. Er komt binnenkort een nieuwe winactie aan! Wat je kunt winnen, en hiervoor moet doen, verklap ik nog niet. Je zult het vanzelf op de site zien!

Liefs,
BeautyWithUsx



1 opmerking:

  1. Anoniem9/11/2013

    Leuk idee! Ik zou het zeker leuk vinden om dat te lezen, maar dan wel met een vertaling erbij.

    BeantwoordenVerwijderen