dinsdag 18 februari 2014

Sweater weather Tag ~ #bloggerweek 2

Hey allemaal!

Vandaag heb ik de Sweater Weather Tag voor jullie. Ik weet dat deze Tag al eerder op onze site online is gekomen, maar dan van Julia. :) Toch vond ik het leuk om deze tag ook te doen. Normaal ben ik niet zo into de tags, maar de laatste tijd wel. De Sweather Weather Tag is een tijdje geleden heel veel voorgekomen op youtube en blogs, dus ik ben een beetje laat. Maar alsnog wilde ik hem graag doen!




1. Wat is je favoriete geurkaars?
Ik stak een tijdje geleden vaak geurkaarsen aan. Meestal kwamen die van Bolsius of Ikea. Maar ik vind dat geurkaarsen niet echt veel geur achterlaten in je kamer. Als je daarnaar op zoek bent, raad ik je echt waxmelts aan! Waxmelts is te omschrijven als opgedroogd kaarsvet met geur. Ze geven heel veel geur af in je kamer of op welke plek je dan ook bent. (; 
Ze zijn ook nog eens heel voordelig, je kan ze bijvoorbeeld ook kopen bij de Action en de brandtijd is lang. Soms zelfs iets te lang, dan ben ik de geur al weer zat hoor, haha! 

2. Koffie, thee of warme chocolademelk?
Ik lust alle 3, alleen chocolademelk kan ik de laatste tijd niet zo goed drinken. Ik krijg er heel vaak erg buikpijn van, geen idee hoe dit komt. Erg jammer, want lekker is het zeker!  Ik denk dat ikvoor thee zal gaan. Er zijn ontzettend veel smaken en  je warmt er van op! Maar, als ik de keuze kreeg voor Starbucks koffie, is het voor mij niet zo lastig haha. :) De white mokka koffie is zooooo lekker! <3

3. Pas jij je make-up routine aan in het najaar?
Nee! Ik draag juist de laatste tijd veel minder make-up. Zelf ben ik niet echt van de extreme looks, dat komt misschien ook omdat ik er niet zo goed in ben... ;p

4. Wat is je favoriete eten tijdens de Feestdagen?
Gourmetten met Kerst vind ik altijd supergezellig. Al is dat natuurlijk allang geweest, hihi. 

5. Muts of sjaal?
Sjaal! Alhoewel ik dit ook niet echt veel draag, mutsen staan mij gewoon echt niet. 

6. Wat is je favoriete wintertrui?
Ik vind de truien van H&M superleuk. Ze zitten comfy, en zijn goed te combineren met veel kledingstukken. 

7. Wat is je musthave nagellakkleur van dit najaar?
Ik vind bordeauxrood echt cool, maar zelf heb ik nog geen lakjes in die kleur. Ik ben wel van plan binnenkort snel een te gaan kopen! Voor de rest vind ik het juist ook wel weer leuk om bijvoorbeeld felroze te dragen, puur omdat de kleuren toch wat 'grauwer' zijn. Ik heb niet echt dat ik s'winters andere kleuren draag dan in de zomer.

8. Laarzen of Uggs?
Uggs zitten zo lekker warm. Met dit kouder wordende weer is dit echt fijn. <3

9. Wat is het leukste aan het najaar?
Ik kan veel nadelen aan het najaar bedenken, maar ook zeker wat voordelen. Thee, de openhaard aan. <3 Heerlijk! (Althans, als je binnen zit...)

10. Heb je een favoriet liedje dit najaar?
Ik heb een aantal liedjes die ik leuk vind, niet speciaal één in het bijzonder. Ik heb er even drie genoemd:
1. Black Horse - Katy Perry ft Juicy J
2. Story of my Life - One Direction
3. Say Something - Christina Aguilera ft A Great Big World
4. John Legend - All of me

Dit was de Tag! Ik heb de 'aangepaste' versie van BeautyLab.nl overgenomen. Overnemen mag dus gerust! Heb je zelf nog een leuke Tag waarvan je wil dat ik hem ga doen? Me een mailtje sturen of een reactie achterlaten mag natuurlijk altijd.

Liefs,
BeautyWithUs.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten