zondag 24 november 2013

5 tips om s'ochtends tijd te besparen!

5 Tips om s`ochtends tijd te besparen!
Hee allemaal! Ik ben Julia en ik ben 14 jaar. Ik ga bij beautywithusx gastbloggen! Ik weet nog niet voor hoelang ik dit wil gaan doen maar ik wil dit in ieder geval een keertje proberen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden wat ik online ga zetten!
Mijn eerste artikel gaat er dus over hoe je in de ochtend tijd kan besparen. Waarschijnlijk kennen veel van jullie dit probleem wel dat je s'ochtends helemaal strest omdat je nog heel veel dingen moet doen. Daarvoor heb ik vandaag een aantal tips voor jullie!













Kies de avond van tevoren je kleren uit - Je kent het wel: s'ochtends doe je de kast deuren open en gaat eindeloos zitten staren met de vraag wat ga ik vandaag aantrekken? Daarom is het handig om de avond van tevoren te gaan kijken wat je gaat aandoen.
Zorg ervoor dat je tas al is ingepakt - Als je de avond van tevoren je tas inpakt kan je dat heel veel tijd schelen. Wel is het handig om te kijken of er geen lessen uitvallen, dan kan je nog boeken uit je tas halen!
Douche s'avonds - Ga s`avonds douchen want dan kan je lekker rustig aandoen. In de ochtend moet je heel erg opschieten en is het soms ook helemaal niet fijn om te douchen omdat het dus zo snel moet. Als je de wekker eerder zet dan zou je wel kunnen douchen. Maar wie wilt er nou niet lekker in zijn bed blijven liggen?
Kijk de ochtend zelf naar de tijden van de bus op trein -  Reis je met de bus of met de trein? Kijk dan terwijl je ontbijt even of de tijden nog gewoon kloppen. Dit verkomt het lange wachten bij de trein/bus als hij niet doorgaat.
Hou je make-up simpel - Over make-up gesproken hou dit simpel en ga niet teveel experimenteren met dingen als het dan niet goed gaat kan je het er misschien helemaal afhalen, zo kan je heel veel tijd verliezen.
Ik hoop dat jullie iets aan dit artikel hebben gehad! Laat je weten of je een tip gaat gebruiken? Of als je zelf nog handige tips hebt? Bedankt voor het lezen!
Liefs,
Julia.

3 opmerkingen:

  1. Anoniem11/24/2013

    ik herken dat what to wear gevoel haha! Dus die tip ga ik zeker gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk & handig artikel Julia!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je die tip gaat gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen