zaterdag 21 december 2013

Shoplog Action

Hee allemaal!
Vandaag heb ik een shoplog voor jullie van de Action. Het is niet heel veel wat ik gekocht heb maar toch vond ik het leuk er iets over te schrijven!




Als eerste heb ik deze lijm gekocht. Deze was meer bedoeld voor mijn surprise maar omdat hij nog niet op is kan ik hem ook nog gebruiken voor andere dingetjes, bijvoorbeeld diy's!
De prijs van de lijm was: €0.59

 Dan als tweede dit ontzettend leuke setje! Dit lijken op twee nagellakjes en twee lipsticks maar het zijn twee pennen en 2 markers. Hier ben ik echt blij mee ze zijn zo schattig!
De prijs hiervan was: €0.99



Dan heb ik hier een geurkaars in de geur appel kaneel. Zoals ik in de sweather weater tag zei dit is mijn favoriete geur! Heerlijk!
De prijs van deze geurkaars was €1.05



Dan dit schattige pincetje. Ik had een nieuw pincetje nodig en toen ik deze zag was ik verkocht. Super schattig toch?
De prijs van het pincet was: €0.69




En dan als laatst dit schrift. Dit wil ik als blog schriftje gaan gebruiken. Voorin zit een flapje zodat je in de voorkant een papier kan stoppen en dan heb je je eigen voorkant! Ik heb met foto's een collage gemaakt en die erin gedaan. Zo is het toch een persoonlijk schrift!
De prijs van dit schrift was: €1.29

Ik hoop dat jullie dit artikel weer leuk vonden! Laat je weten wat jou favoriete aankoop van de Action is?
Liefs,
Julia.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten