vrijdag 13 december 2013

Sweater Weather Tag


Hee allemaal! Vandaag weer een nieuw artikel en dit keer een tag, namelijk de sweather weather tag! Voor wie niet weten waar dit over gaat: het is een tag dat gaat over de herfst. Het is een Engelse tag dus sommige vragen heb ik wat anders gemaakt.
Warm sweathers





Favorieten geurkaars?
Ik vind in de herfst appel kaneel heel erg lekker. Kaneel doet het bij mij altijd wel goed haha! Ook vind ik vanille heel erg lekker.
Koffie,thee of warme chocolademelk?
Ik lust al geen koffie (alleen ijskoffie mwhaha) dus die valt weg. Ik denk dat ik ga voor thee! Thee is zo lekker. Mijn favoriete smaakje is minty marocco of framboos. 

Irish Cream Delight scented Soy Candle Hand by curiouscarrie

Ga je in de herfst voor donkere lippen of winged eyeliner?
Deze is lastig ik vind het allebei heel leuk. Maar ik denk toch dat ik voor winged eyeliner ga omdat, ik zelf niet echt donkere lipsticks heb en dat bij mij eyeliner toch leuker staat.

Meest gedragen sweater?

Deze kan ik eigenlijk niet zo goed beantwoorden omdat ik niet heel veel sweaters heb… ik draag meer vesten. Dus dit weet ik niet zo goed.


Must have nagellak voor de herfst?
Ik zou gaan voor donkere kleuren zoals zwart of donker grijs. Dat is toch iets meer in de herfst sfeer. Rood kan in de herfst ook heel mooi en chic zijn. Dit draag ik zelf ook graag.
Nails

Skinny jeans of leggings?
Ik ga absoluut voor de skinny jeans. Zelf draag ik nooit leggings ik heb er zelfs nog nooit een gehad! Ik vind leggings eigenlijk best mooi staan maar ik weet niet bij mij past het op een één of andere manier gewoon niet.

Wat voor schoenen draag je het liefst in de herfst?
Dan ga ik toch voor mijn gympen. Dat zit gewoon het fijnst als het geregend heeft en de bladeren glad zijn dan kan je met hakken eerder uitglijden. Daarom vind ik het fijner om op mijn gympen te lopen.
En dit was alweer de tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! En laten je weten wat jouw favoriete dingen zijn?

Liefs,
Julia.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten