dinsdag 3 december 2013

Unboxing+ review skinpharma

Hey!

Een aantal weken geleden heb ik meegedaan aan een onderzoek voor Skinpharma. Als dank daarvoor heb ik een aantal producten opgestuurd gekregen. Kijk je mee?


Allereerst een supermooi lavendelkleurtje van Pupa. Pupa is geen budget merk en ook lang niet overal verkrijgbaar, dus ik ben hier erg blij mee! Ook het kleurtje vind ik erg mooi, hij komt op de camera oudroze over, maar in het echt neigt hij toch meer naar lavendel met een klein beetje roze erdoor. Dit is gewoon een prima lak. Hij chipt niet, wat bij mij toch wel snel voorkomt. Ook droogt hij erg snel, alleen moet je alsnog wel opletten met de droogtijd. Hij maakt namelijk wel best wel snel strepen in je nagellak als hij nog niet volledig gedroogd is. Skinpharma verkoopt dit fantatische merk! https://www.skinpharma.nl/merk/pupa. Neem ook gelijk even een kijkje op http://www.pupa.nl
Dit is echt een van mijn favoriete lakjes geworden! (Die jullie zeker weten in mijn favorieten van het jaar artikel gaan tegenkomen denk ik! ;) )

Ook zaten er nog een aantal testers in het pakketje, onder andere van Vichy. Buiten een boekje en 2 samples vond ik ook nog een diepgaand zuiverende reinigingsgel in het pakketje. Ik heb deze een tijdje voor jullie getest. De substantie is net als een romige body butter, maar dan in gelvorm. Hij trekt snel in, dus gedoe met washandjes is ook verleden tijd. Hij maakt mijn huid zuiverder heb ik het idee. Hij is snel en makkelijk in gebruik. Ik ben erg blij dat ik heb kennis mogen maken met Normaderm, maar ik ga deze gel niet meer gebruiken.. Ik heb hem een tijdje voor jullie getest, en na een paar dagen was mijn huid heel erg uitgedroogd. Dit moet wel aan dit product liggen, want de rest van mijn 'routine' is wel gewoon hetzelfde gebleven. Ik vind het echt ontzettend jammer dat mijn huid juist zo op dit product reageert. Juist op een product waar ik zó benieuwd naar was, maar helaas. Ik durf niet te zeggen of dit aan mijn huid of aan het product ligt.

Ten slotte zaten er nog een aantal tubetjes en een zelfbruiner in. Van zelfbruiners ben ik echt geen fan, dus deze sample doe ik een keer in een winactie of geef ik weg aan iemand die er meer aan heeft dan ik, haha. De crémes (samples) zijn van La roche-posay en Eucerin. Ik heb deze een week lang getest.
Over het merk Eucerin ben ik zelf erg te spreken. Ik kreeg een hydraterende dagcrème sample, in tube vorm. De dagcrème is een prima dagcrème, gewoon een goed alternatief voor als je nog op zoek bent naar een hydraterende dagcrème.

Over La roche-posay ben ik dan wat minder tevreden. Hij is voor een droge huid bedoeld. Nou heb ik zelf geen extreem droge huid, maar in de Winter wel een klein beetje. Deze crème heeft een onaangename geur, de substantie is veel te dik en deze crème maakt mijn huid nog  droger! Deze crème raad ik echt niet aan. De balsem is dan wel stukken beter dan de crème voor de droge huid, maar echt veel doet het niet voor mijn huid.

Ik zou zeker weten eens op de website www.skinpharma.nl kijken, voor superleuke, handige en nuttige producten! Hebben jullie al wel eens een bestelling bij Skinpharma geplaatst?


Liefs,
BeautyWithUsx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten