vrijdag 21 juni 2013

Best Friends Tag

Hey allemaal!


Vandaag heb ik een tag voor jullie, met mijn beste vriendin. <3 Iedereen mag deze tag gewoon overnemen, we vinden het wel leuk als je, je overgenomen tag in de reacties zet. (:


1. Hoe en wanneer hebben jullie elkaar ontmoet?



M: In de kleuterklas, eerst haten we elkaar maar daarna werden we beste vriendinnen.
R: Inderdaad toen we klein waren. Ik had eerst een andere beste vriendin, maar toen die ging verhuizen leerde ik haar steeds beter kennen! We werden steeds betere vriendinnen en later zelfs beste vriendinnen. I love her! ;3 



2. Wat is je favoriete herinnering samen?

M: Alles is leuk met haar. Ik heb niet echt specifiek iets.
R: De vakanties! In Frankrijk, Friesland, we gaan er elk jaar samen naartoe. Ook naar de pretparken waar we zijn geweest is om nooit te vergeten! :D 



3. Beschrijf elkaar in één woord.

M: superlief. R: crazy 




4. Wat is je droombaan?



M: geld verdienen door niks te doen. R: Advocaat worden lijkt me heel leuk. Maar dan niet met criminelen, maar meer de richting op van scheidingen, hoe mensen alles gaan verdelen, om daar mee te helpen. 



5. Wat is je favoriete make up merk.



M: EssenceR: Essence qua budget, van de wat duurdere merken Maybelline new york en sephora.


6. Waaraan erger je heel erg?

M: mensen die je negeren, daar kan ik echt niet tegen! Ook mensen die heel overdreven lachen om iets wat niet grappig is. R: Mensen die zelf ergens boos om worden, of iets doen, maar het vervolgens zelf ook doen. En als ik genegeerd wordt kan ik me daar ook heel erg aan ergeren.



7. Waar in de wereld wil je nog met diegene naar toe?

 M: Austalië of Amerika R: Ibiza! 



8. Wie duurt langer om klaar te zijn in de ochtend?

M: Ik denk ik.
R: Ik denk eigenlijk ook van mezelf dat ik langer doe om s'ochtends klaar te komen, haha! Maar dat komt ook wel omdat ik make-up op doe. 




9. Favoriete seizoen

M: Eind lente begin zomer.
R: Summer! Lovee.



10. Favoriete song op dit moment.

M: Ik heb op dit moment geen lievelingsliedje, maar top 40 is natuurlijk altijd goed
R: This is what it feels like




11. Hakken of gympen.


M: gympen
R: gymen, alhoewel ik hakken ook gaaf vind



12. Lievelings dier.



M: kangaroe
R: cavia, hond, kat en paard.


13. Als je huis afbrandde en je familie is in orde wat zou je nog meenemen?



M: mijn laptop, dekens en geld
R: mijn cavia's, mijn Iphone en ik zou zo veel mogelijk make-up en nagellak pakken als ik kon dragen




14. Blackberry of iPhone?


M: Iphone
R: IPhone! Ik hoef echt geen crackberry  



15. Heb je een youtube account?



M: Ja, maar zonder video's
R: Ja, ik plaats wel eens nailart-tutorials, maar eigenlijk bijna nooit



16. Wat vind je dat je vriend of vriendin youtube videos maakt?

 Dat doen we dus niet


17. Wie is langer met make up bezig?



M: Jij
R: Ik  




18. Wie kan mooier zingen? 



M: Jij
R: Geen idee.. Ik hoor jou eigenlijk nooit zingen als je je best er echt op doet


19. Justin bieber of One direction?



M: Ik ben geen fan, maar duidelijk 1D
R: One Direction! Ik hou van hun muziek!



20. Skinnybroek of spijkerbroek?

M: spijkerbroek
R: skinny


Liefs, BeautyWithUs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten