donderdag 6 juni 2013

Mijn favoriete lentelakjes.

Hey allemaal!

Vandaag heb ik de Swatches van mijn favoriete  lentelakjes:  1 van Essence en 1 van Rimmel.

Beide lakjes heb  ik net een tijdje, het zijn supermooie lakjes. Echt voor de lente/zomer.




Om te beginnen met het Essence lakje. Wauw! Ik heb dit lakje nu denk ik ongeveer een maand en hij is zóó mooi! Ik heb hem gekocht toen er de 1+1 gratis actie was bij Kruidvat, eerder was ie me nooit opgevallen. Het is nummer 106: free huggs, een supermooie, babyroze lak. Hij is dekkend in 2 laagjes en droogt redelijk snel. De kwastjes van  essence lakjes vind ik heel fijn, dit is zeker een van mijn favoriete!





















Toen ik afgelopen dinsdag bij de Etos naar binnen  liep en zag dat op een aantal Rimmel lakjes stond 'Halve prijs' stopte ik deze mooie lak gelijk in mijn karretje. Ik ben heel slecht in kleuren omschrijven, maar ik vind dit een beetje een mintgroenige kleur, met een heel klein beetje lichtblauw erdoor. Voor deze lak betaalde ik nu dus maar 3,50 en dat is hij zeker waard! Ook rimmel heeft fijne kwastjes. Soms raak ik wel mijn huid, maar dat heeft meer met mijn  korte nagels te maken dan met het kwastje. :P Ik raad deze lak echt aan! Op de foto komt hij heel blauw over, maar hij is echt meer aan de groene kant! 






Ik vind dit echte lente lakken! Heb jij mooie lente lakken? Laat het ons weten in de comments!
Liefs, BeautyWithUs.

2 opmerkingen:

  1. Komt mooi uit dat ik dit weet. Want ga toch naar kruidvat en heb nog een bon waarmee ik leuke lakjes kan kopen hihi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk ! :) Licht roze of paarse of licht blauwe nagellakjes zijn altijd leuk en vrolijk vind ik :)

      Verwijderen