zaterdag 8 juni 2013

Mijn Lush mini stash.

Hey allemaal!



 Sinds dat ik Youtube filmpjes kijk, weet ik dat de Lush bestaat. Ik ga er ongeveer 1x per 3 maanden heen, en ik vind het een superleuke winkel. Aardige werknemers, en supercoole en gekke dingen. Ik had alleen wel, dat ik de eerste keer toen ik erheen ging er veel te veel van verwachtte. Ik had het groter voorgesteld, maar alsnog. De winkel staat vol met allerlei  leuke en aparte dingen, mijn tip is dus: Kijk echt goed rond! Neem de tijd, anders mis je de leukste dingen van Lush! :( En de medewerkers helpen je altijd supergoed, ook met testen van producten enzo.








Om te beginnnen met Lemony Flutter, de bij iedereen wel bekende Lush Bestseller. Ik hemb hem op aanraden van Mariëlle (@Nailpolishangel) gekocht. Dit is een nagelriemcrème, voor droge nagelriemen. Hij is best wel prijzig, namelijk 10,00. Toen ik hem gekocht had, was ik eerst best wel verbaasd. Hoe kon iedereen hier ZO enthiousast over zijn?! Natuurlijk, ik ben weer dom. Ik gebruikte hem HELEMAAL verkeerd.. Echt weer iets voor mij. Ik smeerde een hele dikke klodder op elke nagel, en veegde het er vervolgens met een doekje weer af. Later heb ik gehoord, dat je echt maar een mespuntje nodig hebt. Nu ik het zo gebruik, doe ik er veel langer mee en werkt het ook nog! Yay! Het ruikt heerlijk naar citroen. Hoe gebruik je deze jelly? Dit is vrij simpel. Je breekt een klein stukje af, en wast je ermee, maar het is heel glibberig. Tip: gebruik een douchepuff! Je doet er super lang mee, en onder de douche gaat het enorm schuimen! Ik heb een klein potje, die kosten 5,50. Je hebt ook grotere, maar dit is niet echt nodig voor mij, omdat je er zolang mee doet. De grote kosten rond de 10,00 euro.


Mijn tweede, en ook meteen mijn laatste full size product, de shower jelly Sweetie Pie! Ik ben hier zoooo blij mee! Shower Jelly is een combinatie van een stuk zeep en een fles shower gel, zegt Lush. Ik omschrijf het altijd maar als een 'puddingzeepje', haha. Je kan er zelfs je haren mee wassen! Het is met Kokos en kersen, maar ik vind het meer naar bubblegum ruiken.





Als laatste heb ik nog twee samples van Lush: een stukje Fun en een facecleanser.
Fun is iets wat ik zo grappig vind! Het is een kneedbare zeep met geur, die je voor alles kan gebruiken: Je haar, en je gezicht. Als je meerdere kleuren hebt, kan je ook vormpjes maken. Het is een soort klei, maar dan als zeepje!

De facecleanser is tegen acné. Ik heb deze nog niet echt gebruikt, omdat ik niet zo goed snap hoe je hem moet gebruiken. Je moet er wat van nemen, en dan mengen met water, maar dit lukt bij mij  nog niet helemaal. Even uitzoeken dus.





Hebben jullie producten van de Lush? Let me know. :)Liefs, BeautyWithUs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten