woensdag 19 juni 2013

Laat je artikel achter + sorry..

Hey allemaal!


Sorry dat er vandaag geen artikel online is gekomen, het was mijn beurt. Gister heb ik ook al, als extra, een artikel online gezet. Hierna is mijn laptop heel raar gaan doen, en wil nu niet meer aan. Echt balen, want ik had net artikels voor 2 weken vooruit gemaakt.. Maarja! Ik hoop dat hij het morgen weer doet, dan komt mijn artikel vrijdag online. Er wordt, zoals jullie denk ik onderhand wel door hebben, minimaal 4 keer per week gepost. Ik op woensdag en zaterdag, de andere blogger zet haar posts op zondag en donderdag online. Op de andere dagen zal soms een artikel verschijnen en soms niet.

Ik ga proberen mijn computer zo snel mogelijk weer aan de praat te krijgen! (dit schrijf ik via mijn moeders laptop)

Zouden jullie alsjeblieft in de reacties willen zetten welke artikelen jullie nog willen zien? Ik heb geen idee..
Liefs, BeautyWithUs.

2 opmerkingen:

  1. Anoniem6/20/2013

    vervelend! :/
    misschien wat reviews ofzoiets? of filmpjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad..
      Bedankt voor je reactie!

      Liefs, BeautyWithUsx

      Verwijderen