donderdag 6 juni 2013

Shoplog.

Hey allemaal!


Vandaag heb ik een beauty-shoplog voor jullie. Afgelopen week ben ik even naar de stad geweest en het leek me leuk om dat aan jullie te laten zien!


Eerst ben ik even naar Kruidvat geweest. In de kortingsbakken lag de Limited Edition van Mei, zowel van Essence als van Catrice. De 'Vintage District' collectie. Er zaten een aantal producten in die mij aanspraken, dus die heb ik meegenomen.




Allereerst 2 mono's, nummer 01: I'M SO RETRO en nummer 03: GET ARTY. Al vanaf het moment dat ik ze in de schappen zag liggen, wou ik ze. Ik vond het zo grappig dat er allemaal 'verfvlekken' door de kleuren heen zaten! Alleen op dat moment had ik geen geld daarvoor meegenomen en daarna ben ik het eigenlijk vergeten. Toen ik ze in de kortingsbakken zag liggen stopte ik ze gelijk in mijn karretje. Essence had 3 oogschaduw mono's uitgebracht. Ik heb er 2 van gekozen: de zilveren en de oranje/bruine. De reden waarom ik de blauwe heb laten liggen, is omdat het bij mij al heel gauw lijkt of ik een blauw oog geslagen heb. Blauw is echt totaal niet mijn oogschaduwkleur. Ik ga ze nog niet swatchen, omdat hier nog misschien een apart artikel over komt. Dat weet ik nog niet. Deze waren allebei in de kortingsbakken 1,00 per stuk.

Ook heb ik beide gel eyeliners meegenomen, de blauwe en grijze. De grijze is in nummer 02: GET ARTY en de blauwe is in nummer 01: SHOPPING PORTOBELLO ROAD. Ik heb een stuk of 7 eyeliners, maar geen een daarvan is een geleyeliner. Het is niet dat ik niet van geleyeliners hou, maar ik heb tot nu toe nog bijna nooit een geleyeliner in de winkel zien liggen. Ik heb ze nu een paar dagen, dus echt kunnen testen heb ik ze nog niet. Ik had wel altijd de indruk: 'Is dat niet onhandig? Hoe breng je dat precies aan?' Op mijn ogen heb ik het nog niet getest, maar op mijn handen wel. Met het bijgeleverde kwastje kan je een heel precies en strak lijntje. Ik ben heel benieud hoe geleyeliners me gaan bevallen! Deze waren allebei in de kortingsbak per stuk 1,00.


Ook vond ik nog een oogschaduw mono van essence, die blijkbaar uit de collectie was gegaan. Het is een bruine kleur, met shimmers erin, in nummer 59: COOPER ISLAND. De essence mono's kosten in de kortingsbakken maar 0,50 cent, dus ik kon hem echt niet laten liggen. Echt een supermooie kleur!
Als laatste product van Essence vond ik nog een oogpotloodje, ook in de kortingsbakken. Een beetje een bruin/grijzige kleur, in nummer 19: ALL I WANT. Het leek me wel een mooie kleur, zoiets had ik ook nog niet. Volgens  mij ging deze ook uit de collectie. Hij kostte nu maar 0,50 cent en ja.. Wie kan je daar nou voor tegen houden?!
Maar, ik kreeg dus korting. In plaats van 7,00 betaalde ik met mijn volle spaarkaart nu maar 4,50.




Als laatste bij Kruidvat heb ik 2 maskers gehaald, van Montagne Jeunesse. Ze waren in de aanbieding, voor nu maar 0,50 cent per stuk! Deze actie kwam goed uit,want ik had weer wat maskers nodig. Ik vind peel off maskers het allerfijnste, dus daar heb ik er 1 van meegenomen. Het witte chocolade masker heb ik nog nooit geprobeert en die leek me ook wel lekker.


Het zijn de laatste dagen dat je je Etos Spaarkaart kan inleveren. Ik had die van mij vol, dus kreeg ik korting. Meteen toen ik de winkel inkwam, sprak het groen/blauwe lakje van Rimmel me aan, die hebben jullie misschien wel voorbij zien komen in het artikel hiervoor. Dit lakje was in de aanbieding voor 3,50.


Ook was mijn eyeliner op, dus ik besloot een nieuwe te halen. Ik gebruik altijd die van Essence, maar een nieuw merk is ook wel eens leuk, dacht ik. Miss Sporty vind ik over het algemeen wel een leuk merk, dus heb ik gekozen voor de Cat's eyes liner. Dit is een stifteyeliner, zoals ik hem altijd noem. Deze kostte 3,50. 



Sorry, ik heb van alle producten wel foto's gemaakt, maar op de een of andere manier kon die alleen die van de oogschaduws plaatsen. Sorry hiervoor!


Dat was de shoplog, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Hebben jullie nog dingen uit de LE's kunnen scoren in de kortingsbakken? Of misschien de volle spaarkaarten ingeleverd?



Liefs, BeautyWithUs.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten