donderdag 27 juni 2013

Mini Review Essence Lakje


Hee iedereen!
Eigenlijk zou er vandaag een review over de lipgloss van Essence komen, maar ik kreeg zin om m'n nagels te lakken en dat lakje dan ook te gaan reviewen! 


Als eerst vind ik het een heel mooie kleur, een soort babyblauw, met een vleugje mint. (Op de foto zie je dat niet heel goed) Het is een potje met 8ml erin, wat normaal is, en er staan zilveren letters op: ''Essence Colour & Go'' Ik vind de zilveren letters op de potjes meestal wat onhandig, bijvoorbeeld met foto's enzo kun je dan niet goed lezen wat er staat. Ik heb hem al een tijdje geleden gekocht bij de kruidvat voor €1,69 , vrij goedkoop dus! :)

Ik heb even m'n nagels gelakt, en dit is het resultaat. (Let niet op m'n korte nagels!) Hij lakt fijn en is goed dekkend. Ik heb 2 laagjes gelakt, dat maakte wel wat meer verschil dan 1 laagje. ;) Verder droogt hij ook redelijk snel, wat natuurlijk ook altijd fijn is :)









Dat was het al weer! Ik ben heel tevreden met dit lakje, hij is mooi, droogt snel én hij lakt ook erg fijn :) 

Hebben jullie nog een mooi lakje van Essence? Laat het ons weten door hieronder een bericht te plaatsen! (Kan ook anoniem.)

Liefs, BeautyWithUsx ♥






2 opmerkingen: