zondag 16 juni 2013

BELANGRIJK!

Hey allemaal!


Sorry dat er afgelopen zaterdag niks is gepost, ik was een weekendje weg! Ik schrijf dit via mijn mobiel, en upload dit met mijn internetbundel dus echt een lang artikel zal het niet worden. Ik ga namelijk zo pas terug naar huis. Sorry! Ik ga proberen vanavond vast vooruit te werken, voor aankomende week. Ook wil ik vast zeggen dat er volgende week van mij geen artikels verschijnen, ik heb dan toetsweek dus ga even de laatste loodjes leggen voor school .


Hee iedereen! Ik, (Andere beheerder) Ga deze week ook waarschijnlijk niet veel schrijven, ik probeer ook alvast vooruit te werken, (bv met foto's) dus ik hoop dat er donderdag toch nog een artikeltje online komt! De week daarna is voor mij de toetsweek, dan moet ik ook echt even knallen, maar er komt wel minstens 1 artikel van mij online, en ik hoop dat ik de tijd heb voor 2!


En oh ja, over ongeveer 250 pageviews komt er een winactie!! ;)
Liefs BeautyWithUs.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten