donderdag 11 juli 2013

Spam je blog #2

Hey allemaal!
Mensen die in artikels hun blog gaan aanprijzen: heel vervelend. Alhoewel ik het zelf wel superleuk vind om op de blogs van onze lezers te kijken! Daarom doen we ongeveer 1 keer per maand een 'spam je blog'
Hierin mag iedereen zijn blog aanprijzen, vertel waarover je blogt, wie je bent enzovoort. Maar alleen je blognaam is natuurlijk ook voldoende!




Natuurlijk ga ik op alle blogs even kijken. In ons vorige spam je blog artikel vertelde ik dat er nog een artikel zou komen met de blogs die ik het leukst vond. We hebben alleen niet superveel reacties gekregen, dus dat doen we na deze spam je blog. Dat gebeurd vanaf nu altijd: 1 keer per maand een spam je blog artikel, na 2 maanden vertellen we jullie in een artikel welke blogs wij het leukste vonden!
Laat dus allemaal in de comments je blog achter!
Liefs, BeautyWithUs.

1 opmerking:

  1. Anoniem7/24/2013

    Tof! Mijn blog heet suzanneenzo.blogspot.com . Een blog waar ik om de dag een artikel plaats over fashion, beauty, make-up, recepten enz. enz. Neem vooral een kijkje!
    www.suzanneenzo.blogspot.com
    Liefs, Suzanne.

    BeantwoordenVerwijderen