dinsdag 9 juli 2013

Review: Lakje Max

Hey!


Laatst las ik een artikel van een meisje met een supergoed idee. Ze wou namelijk, eenmalig of vast, een testpaneltje oprichten. Dit hield in, dat een aantal meiden een product van haar opgestuurd zouden krijgen. Dit idee had ik nog nooit eerder gehoord, gelezen of gezien. Wel eens in tijdschriften, maar dat is toch anders. Snel meldde ik me aan: zo'n testpanel leek me superleuk! Twee dagen later kreeg ik te horen dat ik een product opgestuurd kreeg, yay! Vandaag ga ik dus dit opgestuurde product voor jullie testen.



Zaterdag kwam het pakketje aan. Meteen scheurde ik de envelop open, ik was natuurlijk superbenieuwd wat ze me opstuurde. Het was een nagellakje, van Max. Een superzomerse kleur, net nu het lekker weer wordt is dat natuurlijk ideaal. Eerst dacht ik: Nee, dit is niet helemaal mijn kleur.. Ik vond hem te veel naar oranje neigen. Op het moment dat ik het pakketje kreeg, moest ik meteen weer weg en kwam die avond pas weer thuis, dus kon ik hem nog niet proberen. Toen zag ik die volgende ochtend een filmpje op YouTube van een meisje, met dit lakje in haar favorieten. Op haar nagels kwam hij heel mooi uit, maar weer in het flesje vond ik hem te oranje. Ik keek op de achterkant van mijn lakje, precies dezelfde kleur als dat meisje ophad, en wauw, die vond ik zo mooi! Zo zie je maar weer, dat sommige lakjes op je nagels (of juist in het flesje) anders uitkomen dan ze zijn. Zo ook op de foto.Het is een Peachy kleur, vandaar ook de naam 'Peach' Op je nagels komt hij heel zomers en mooi uit. Het is een perzikachtig kleurtje. Ik weet van bijvoorbeeld Essie dat ze ook zulke Peachy lakjes in hun collectie hebben, maar deze is wel 20 keer zo goedkoop. 50 cent voor een lakje, dat is echt geen geld. Maar is het dan geen lakje dat heel snel chipt, niet lang blijft zitten of gewoon totaal niet dekt?
Dit lakje dekt niet in een laagje, de meeste nagels zijn dekkend in 2 laagjes alleen soms is een derde laagje net iets mooier. De dekking is dus gewoon prima. Wel chipt dit lakje best wel snel. Niet als het volledig is opgedroogt, maar direct na het lakken. Een tip dus, dat je echt een tijd langzaam en rustig aan doet. Hierdoor heb ik een aantal nagels opnieuw moeten lakken. Nadat hij helemaal droog is, blijft hij gewoon perfect, mooi en best wel lang zitten. Tevreden over dit lakje ben ik dus zeker.

Zelf had ik nauwelijk Action lakjes, omdat ik liever iets meer betaal voor mooiere lakjes dan andersom. Ik heb ook eigenlijk nooit echt de moeite genomen om het überhaupt te kopen of testen, maar nu dus wel. Ik ga zeker vaker lakjes kopen van de Action. Wat ook leuk is om te weten, is dat het merk Max, volledig dierproefvrij is. Ik realiseer me dit eigenlijk nooit echt bij make-up, maar het is wel belangrijk. Heel goed van de Action dat ze hier dus wel rekening mee houden!
Let trouwens niet op mn nagels, ze zijn echt kort. Mijn nagels scheuren heel snel of er zit een klein stukje los, en ik ben daar meestal iets te makkelijk in.. Ook deze lak komt heel oranje over, hij is echt veel lichter dan op de foto!
Ik vind het een heel orgineel idee om zoiets te doen. Willen jullie meer van dit soort orginele ideeën en leuke artikels lezen? Ga dan naar http://beautynailsandhair.blogspot.nl/, dan kom je bij haar blog uit. Het meisje heet trouwens Benthe. Ook is ze te vinden op twitter, onder de naam @BeautyNailHair_
Ik zou het superleuk vinden als jullie een kijkje nemen op haar blog en haar volgen op twitter.
Ik wil Benthe heel erg bedanken voor het lakje, ik ben er heel blij mee!
Liefs, BeautyWithUs.







4 opmerkingen:

  1. hey,

    wat heb je er een leuk artikel van gemaakt ! als iedereen er zo'n mooi artikel van maakt doe ik het misschien wel vaker! Heel erg bedankt!

    X,
    Benthe @beautynailhair_

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk artikel!!

    x @daphnesblog
    www.daphneroos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem10/02/2013

    je hebt echt korte nagels

    BeantwoordenVerwijderen