woensdag 24 juli 2013

Geel: yay or nay?


Geel.. de laatste tijd kom je het steeds meer tegen. Niet alleen op je nagels, maar ook in kleding en make-up. De meningen erover zijn erg verschillend.. Sommige mensen vinden het verschrikkelijk, anderen vinden het een geweldige kleur.





Gele jurkjes, topjes, of zelfs gele broeken, het komt steeds meer voor. Het is totaal niet mijn kleur, maar toch kan het soms best leuk staan. Vooral bij mensen met bruin haar, vind ik zelf. Het jurkje dat je op de eerste foto ziet vind ik wel supermooi: dat is geen felle kleur geel. Dat is nog wel te dragen vind ik, maar echt het gele dat naar wit neigt of felgeel, nee. Afschuwelijk. Al staat het sommige mensen wel mooi, het is daarnaast ook nog eens moeilijk te combineren.



Gele nagels vind ik dan wel weer kunnen. Ze maken sommige outfits af, of geven ze een 'fout' tikje. Dat is wel cool. Het staat wel heel zomers en ik vind echt knalgele nagels er meestal erg verzorgd uitzien, tenminste ik heb het idee dat dit optisch zo is. De lippen op foto 1 vind ik dan juist weer spuuglelijk, net zoals de nagels. Geel dat naar oranje neigt, bah! Vreselijk. Maar zo'n fel kleurtje geel kan nog best leuk staan. Ik zou het zelf niet dagelijks kunnen dragen, maar voor af en toe: leuk!




Gele make-up.. Dat is echt iets wat ik niet kan uitstaan, en ook nooit zal accepteren. Het valt zo op.. Ik neem niet weg dat het sommige mensen mooi staat, in de ogen dan. Geel op je lippen vind ik een beetje raar staan. Dit kan ook komen omdat de meeste mensen vooral nude, roze en rode kleurtjes dragen. Nee, gele make-up zou ik nooit op doen, laat staan kopen..                      Geel kan soms best leuk zijn, maar zodra het gaat overtreffen en echt opvalt: Nee. Vooral in make-up vind ik het echt niet mooi, in kleding en nagels kan het soms nog wel best leuk zijn. Maar ja, dit is mijn mening. Hoe denk jij over geel in make-up, nagels en kleding? Laat het ons hieronder weten!

Liefs, BeautyWithUs


Geen opmerkingen:

Een reactie posten