maandag 1 juli 2013

Review ClearSkin

Hey allemaal!
Een tijdje geleden kreeg ik 2 producten opgestuurd van de vernieuwde ClearSkin lijn van Dokter van de Hoog. Ik kreeg de Face Wash en de Spotcream opgestuurd. Benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan verder.




Puistjes, onzuiverheden, we kennen het allemaal. Erg vervelend. Gelukkig komen er steeds meer producten op de markt tegen de bestrijding hiervan. Zo ook dokter van de Hoog, die de vernieuwde ClearSkin lijn op de markt brengt. Hierin zitten onder andere een Dag- en nachtcrème, een Face Wash, de spot cream en een scrub gel. Ik heb de Face Wash en de spot cream nu een tijdje, en vandaag vertel ik wat ik er van vind.
De face wash is ge-wel-dig! Ik ben hier zo over te spreken. Je hebt niet veel nodig, en buiten de onzuiverheden om kun je ook gewoon de rest van je gezicht meenemen. Ik heb niet ontzettend veel last van onzuiverheden, maar ik heb ze wel. Met de face wash wordt dit na het gebruik van een aantal keren minder. Dokter van der Hoog beschrijft dit als een milde, diepreinigende gel die je goed kan gebruiken bij puistjes en onzuiverheden. De Face Wash reinigt op milde wijze de huid tot diep in de poriën. De 100% zeepvrije samenstelling voorkomt een strak aanvoelende huid. Bevat Salycilzuur en bramenblad extract voor een zuiverende werking. Zo beschrijft dokter van der Hoog de face wash. Wat ik zelf fijn vind, is dat Dokter van der Hoog duidelijk is in ingrediënten die in de producten zitten. Buiten het feit dat het een handig product is voor onzuiverheden, vind ik het zelf een heel fijn product voor als je s'ochtends wakker wordt. De koude gel maakt je helemaal wakker. In de winter zal dit wat vervelender zijn denk ik, in de zomer heerlijk verfrissend. De producten van dr van der Hoog zijn niet budget, maar zo zie je maar weer dat de werking wel top is! Maar hoe gebruik je het? Je kan het het beste s'morgens en s'avonds (of een van beide) aanbrengen in de handpalm en met lauw water schuimend maken. Dit licht inmasseren en daarna spoel je hem af met een washandje. De face wash is echt een fijn product, maar hoe zit dat met de spot cream?




Ik vind de flacon van de spot cream heel handig gemaakt. Het heeft een kleine opening, zo kan je je onzuiverheden goed 'aantippen' Het doet wel wat voor je onzuiverheden, tijdens de intrekking had ik een soort tintelend gevoel. Het trekt ook redelijk snel in. Ik ben wel wat minder te spreken ov
er dit product dan over de face wash, maar het is wel een goed product. Ik heb alleen wel het idee dat alleen al  met de face wash de onzuiverheden duidelijk minder worden, en de spot cream zie ik dan als een klein extraatje dat helpt. Mocht je weinig budget hebben voor dit soort dingen, zou ik zeker weten de Face Wash kopen en als het kan de spot cream erbij. Twee superproducten die je huid binnen korte periode egaal maken!

Dokter van der Hoog is onder andere verkrijgbaar bij drogisten, zoals Kruidvat.


Dit was het dan alweer, ik ben heel erg blij met de producten, dus nogmaals bedankt ClearSkin! Liefs, BeautyWithUs ♥

1 opmerking:

  1. Samantha7/29/2013

    Ik vind de bodyscrub van ClearSkin ook zalig.
    Volgens mij is het bij de betere drogist verkrijgbaar zoals Etos en DA Drogist. (niet bij Kruidvat)

    BeantwoordenVerwijderen