donderdag 18 juli 2013

Mini Review Catrice Limited Edition Hip Trip

Hee allemaal!
Deze dag wou ik beginnen met een leuk mini review over de limited edition Hip Trip van natuurlijk Catrice!
Enjoy!


Ik begin maar eens met de Satin Blush 01 Light My Fire.

Deze roze blush zit in een handige knijpverpakking en heeft een hele zachte textuur. Je hebt maar heel weinig van dit product nodig, want de kleur is best opvallend als het product net uit de tube komt. Ik vind het zelf een erg mooi kleurtje. Deze was €3,99


Daarna is de hydrating Bronzing Powder aan de beurt! 


Deze bronzer ruikt heel lekker naar kokos! Echt, ik maakte hem open, en opeens kwam er zo'n lekkere, frisse geur door m'n neus! ;)  De bronzer is best groot: Je kunt er dus lang mee doen. 




P1070716


De bronzer is een beetje beige/bruin van kleur. Je krijgt dus geen oranje gezicht van deze bronzer en daarom wel de moeite waard. :) Ik heb hem even geswatcht, en ik vind dat hij wat vlekken afgeeft. Je moet erg veel swatchen voordat het overal goed en gelijkmatig is verspreid.  




En dan is als laatst: de Catrice Salmon Dance & Wheels On Fire lipsticks! 

P1070727


Dit zijn 2 mooie sheer lip colours. Ik had ze meegenomen omdat er een actie was: 2 voor €5,-! Uiteindelijk lagen ze dus in mijn karretje, op weg naar de kassa!

P1070730

Ik heb de Salmon Dance links geswatcht, en de Wheels On Fire rechts. Op de foto kun je zien dat ze een glans hebben, dat komt doordat het sheer lip colours zijn, dat zit tussen een lipbalm en een lippenstift in. 

Ik vind het erg mooie kleurtjes, en ben blij dat ik ze heb gekocht mét de actie! :)


Dat was het al weer! Ik ben heel blij met alles, vooral met de lipsticks! (Hoe kan het ook anders..) Liefs, BeautyWithUsx ♥

1 opmerking: