maandag 8 juli 2013

Review: Essence Ticket to paradise

Hoi iedereen!
Vandaag een review over sommige producten van Essence, in de style van: Ticket to paradise!

Ik begin met het roze nagellakje, ik vind het een heel mooie kleur, ik heb er nu 2 laagjes op gedaan en hij is goed dekkend. Hij geeft ook geen strepen af. Ik heb hem gekocht voor €1,89

 

Dan ga ik verder met de Shimmer Powder, ik vind dat deze een mooi figuurtje heeft, en verder een mooie kleur. Hij was €2,99. Het lijkt alsof hij glittertjes heeft, maar dat is niet zo. Hij glanst wel.


 

 

 

 

 

 

Daarna is de all in one BB cream van Essence aan de beurt! Deze was €3,99

 photo IMG_1262_zps8eb904b7.jpg photo IMG_1263_zpsc49d3f80.jpg photo IMG_1265_zps578a0350.jpg

Ik heb hem even geswatcht, en ik vind het een mooi kleurtje. Ik denk dan ook dat hij goed bij mijn huid past.

 

En als laatste product: De lipliner van Essence. Hij kostte €1,39

Meestal houd ik niet echt van lipliners, maar dit vond ik toch wel een heel mooie kleur, en een goedkope prijs. ;)





Dit was het al weer! Ik ben erg tevreden met al deze mooie producten, misschien ga ik nog een ander nagellakje kopen ofzo! :) Hebben jullie ook producten van de limited edition Ticket to paradise? Let me know! 

Liefs, BeautyWithUsx

2 opmerkingen:

  1. Anoniem7/08/2013

    leuk ! ik heb het blauwe nagellakje en bb cream 01

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem7/09/2013

    Ik heb de oranjhe en de roze lipliner :D Ik vindt ze echt mooi, voral de roze

    BeantwoordenVerwijderen