zaterdag 5 oktober 2013

This or that tag


Heey! Vandaag heb ik een tag voor jullie, de this or that tag. Al een wat oudere tag, maar ik vond de vragen toch erg leuk. Dit is trouwens mijn onze eerste tag, dus onze vraag aan jullie: willen jullie vaker tags? Laat het ons weten! Overnemen mag trouwens gerust, ik heb hem zelf ook overgenomen.



The this or that tag! 

FASHION
Spijkerbroek of Joggingspak - Joggingspakken zijn heerlijk voor thuis, maar op school zie je mij er echt niet mee lopen, het staat echt onverzorgd vind ik. Duidelijk spijkerbroek dus, al is een joggingspak comfortabeler
 Lange mouwen of korte mouwen - Korte mouwen, lange mouwen draag ik bijna nooit, op truien en vesten na dan. 
 Jurken of rokken - Ik draag het allebei bijna nooit, maar ik zou voor jurkjes gaan. Voor speciale gelegenheden vind ik ze echt superleuk, maar niet voor een normale schooldag. Jurkjes staan superschattig en leuk. Bij rokjes heb ik altijd het probleem wat erboven moet, ik kan ze gewoon echt niet combineren..
 Streepjes of ruitjes - Vroeger was ik meer van de streepjes, nu vind ik dat een beetje saai. Ruitjes zijn leuker, als het maar wel de kleuren zijn die niet echt jongensachtig maken, want dat heb ik wel al heel snel bij ruitjes.
Teenslippers of sandalen - Niet moeilijk voor mij: teenslippers!  

Sjaals of hoedjes - Ik ben totaal geen type die hoedjes draagt. Sjaals vind ik wel leuk, maar eigenlijk alleen in de winter.
Oorknopjes of oorhangers - Ik draag het allebei eigenlijk wel, maar hangers vind ik leuker.
Kettingen of armbanden - Hoewel ik een paar maanden geleden duidelijk voor kettingen zou gaan, heb ik mijn armbanden weer 'herondekt' Ik vind ze een outfit helemaal af maken. Kettingen vind ik ook wel leuk, maar de laatste tijd draag ik meer armbanden.
 Hakken of platte schoenen - Ik draag het allebei eigenlijk wel, maar voornamelijk platte schoenen. Al vind ik hakken leuker, platte schoenen zijn echt comfortabeler. 
  Cowboy laarzen of paardrijlaarzen - paardrijlaarzen! (Voor tijdens het paardrijden dan he...)       
  Jasje of vest - Hier kan en ga ik echt niet tussen kiezen, ik vind het allebei echt tof. 
MAKE UP
 Blush of Bronzer - Ik gebruik het allebei niet, blush heb ik niet nodig want ik ben van mezelf al best wel rood. Bronzer vind ik overbodig, ik ga mijn huid niet bruiner laten lijken dan dat het is.  Ik zou denk ik wel voor blush kiezen uiteindelijk, alhoewel ik het nauwelijks draag.
 Lipgloss of lipstick - Lipgloss staat mij mooier, en het valt minder op als je uitschiet! En het valt veel minder op dan lipstick. Maar op mijn MAC lipstick ben ik wel helemaal verliefd! 
Eyeliner of mascara - Ik kan echt niet zonder eyeliner! 
Foundation of concealer - Concealer, ik gebruik het elke dag! Foundation staat te gezet vind ik
Neutraal of kleur - Nude is leuker, vooral voor ogen. Ik houd niet echt van kleur, maar wel voor mijn lippen natuurlijk! 
 Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw - Vaste vorm, sowieso! 
Kwasten of sponsjes - Sponsjes maken het niet mooi egaal vind ik, en ik kan er niet mee omgaan. Kwasten daarin tegen zijn precies en fijn!

Liefs, 
BeautyWithUsx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten